• Seppälä/

S-Style –suunnittelukilpailun voittajamallit ovat nyt saatavilla Seppälän myymälöissä.

Mallistot nimeltä Pääsky ja Jotain kaunista ovat vihdoin Seppälässä. Nämä kaksi hauskaa ja trendikästä asukokonaisuutta etsittiin viime keväänä tiukalla tuomarityöllä yli kuudenkymmenen ehdokkaan joukosta. Molempien vaatekokonaisuuksien tekijät palkittiin, ja he saivat nähdä luonnostensa muuttuvan oikeiksi muotimallistoiksi. Nyt S-Style –kilpailun huippudesign on kaikkien saatavilla, siksi on hyvä saada tietää myös tarinat mallistojen takaa. Pääsky-nimisen asukokonaisuuden suunnitteli kilpailuun lahtelainen Anniina Nurmi. Tuomaristo ihastui vaatteiden folklore-pitseihin sekä seksikkääseen puseroon, ja otti Pääskyn mukaan kilpailun finaaliin. Lopputuloksena Anniina Nurmi kahmaisi kisan toisen pääpalkinnon. Seppälöissä ja Seppälän nettisaitilla suosikkiasunsa valinneet asiakkaat rakastivat Pääskyä. Se sai 7863 äänen vyöryn, miltei puolet kaikista äänistä! Jotain kaunista-mallisto vetosi puolestaan tuomaristoon. Helsinkiläisten Emmakaisa Soisalon ja Aleksi Perälän työn vei voittoon taidokkaasti leikattu jakku, yllätyksellisesti pussitettu hame ja tuunattu liivi. Kiehtovaa, lintuaiheista rintakoruakin kilpailun tuomaristo tuijotteli pitkän tovin. Jotain kaunista-työn piirrosluonnos oli niin taidokas, että tuomaristossa pelättiin valmiiden vaatteiden tuottavan pettymyksen. Eivät tuottaneet. Perälä-Soisalo-tiimi sai toisen kilpailun muhkeista pääpalkinnoista. Kaksi voittajaa. Kaksi erilaista näkemystä. Ja lopputuloksena trendikästä huippusuunnittelua kaikkien ulottuvilla. Nämä kaksi mallistoa löytyvät nyt 31 Seppälän myymälästä. Sinua lähinnä olevan S-Style –vaatteita myyvän myymälän saat tietää soittamalla puhelinvaihteeseemme 09-825 981. Lisätietoja Tiina Kuusisto, markkinointijohtaja, Seppälä Tikkurilantie 146 01530 Vantaa +358 50 505 1145 tiina.kuusisto@stockmann.fi