SEPPÄLÄN KANSAINVÄLISTYMINEN ETENEE VAUHDILLA

Report this content

LEHDISTÖTIEDOTE SEPPÄLÄN KANSAINVÄLISTYMINEN ETENEE VAUHDILLA Suomen johtava vaatekauppaketju Seppälä avaa torstaina 25.9.03 jo kolmannen myymälän Latvian Riiassa. Uudelle markkina-alueelle etabloituminen on tapahtunut salamavauhdilla: Ensimmäinen myymälä avattiin 21.8. kauppakeskus Olympiassa, toinen siitä viikon kuluttua 28.8. kauppakeskus Alfassa. Uuden markkina-alueen myötä Seppälä toimii nyt Suomessa, Virossa ja Latviassa. "Seppälä on vastaanotettu markkinoilla erinomaisen hyvin, mikä osoittaa konseptimme toimivuuden myös kansainvälisillä markkinoilla. Olemme erittäin tyytyväisiä ensimmäisten viikkojen myyntilukuihin", sanoo toimitusjohtaja Heikki Väänänen. Nyt avattava myymälä sijaitsee kauppakeskus Molsissa, joka on Riian suurimpia ja vetovoimaisimpia kauppakeskuksia yli 70.000 viikoittaisen kävijän luvuillaan. Seppälä on Suomen johtava vaatekaupan ketju, joka tarjoaa kansainvälistä muotia järkevin hinnoin naisille, lapsille ja miehille. Helpottaaksemme asiakkaamme valintoja olemme jakaneet mallistomme erilaisiin tuotekonsepteihin, jotka ulottuvat ajankohtaisista perustuotteista (update classics) trendikkäisiin malleihin. Haluamme, että asiakkaamme löytävät joka kerta myymälässä käydessään jotain uutta ja mielenkiintoista. Mottomme on, että asiakkaamme tulisi aina saada parasta vastinetta rahalleen. Varmistaaksemme tämän panostamme siihen, että meillä on houkuttelevat tuotteet, tehokas logistiikka, helposti lähestyttävä myyntihenkilöstö sekä inspiroiva myymälämiljöö, josta on helppo ostaa. Lisätietoja: Seppälän toimitusjohtaja Heikki Väänänen, puh. 09-825 98 200 tai 0500-401 362 Kenttäpäällikkö Nina Laine-Haaja, puh. 09-825 98 280 tai 050-389 0409 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/23/20030923BIT00220/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/23/20030923BIT00220/wkr0002.pdf