Sergelin muutosmatka kohti innovaatioita

Report this content

Sergel on jännittävällä matkalla kohti johtavaksi innovaattoriksi pohjoismaisilla markkinoilla. Muutoksemme pohjoismaiseksi kumppaniksi merkitsee muutoksia useilla tasoilla, mukaan lukien kehitys ja innovaatio. Olemme määrittäneet erityisiä painopistealueita viedäksemme tätä strategiaa eteenpäin.

Yhtenäinen pohjoismainen organisaatio
Tärkeä osa strategiaamme on se, että tietotekniikan ja innovaatioiden tulee olla keskeinen, pohjoismaisesti sovitettu toiminto. "Tällä toiminnolla haetaan synergiaetuja, tarjotaan ketteryyttä, varmistetaan kehitystä ja edistetään henkilökohtaista kasvua. Sisäisesti yhdistämällä osaamista voimme hyödyntää työntekijöidemme osaamista parhaalla mahdollisella tavalla, mikä johtaa innovatiivisiin ratkaisuihin asiakkaillemme", sanoo Niklas Ruus, Sergelin Group IT teknologiajohtaja.

Nopeat vastaukset markkinoiden muutoksiin
Me Sergelissä pyrimme ratkaisemaan asiakkaidemme ongelmia ja olemaan heidän ensisijainen kumppaninsa. "Haluamme olla edellä kävijöitä ja pystyä reagoimaan nopeasti markkinoiden muutoksiin, tarpeisiin ja trendeihin. Uusia ratkaisuja testaamalla ja arvioimalla työskentelemme järjestelmällisesti toimittaaksemme nopeasti tuotteita, jotka luovat arvoa asiakkaillemme ja lisäävät sopeutumiskykyämme", kertoo Niklas Ruus. "Tavoitteenamme on olla teknologisesti johtava ja käyttää uusinta teknologiaa, mukaan lukien tekoälyä, luodaksemme kilpailuetuja. Rakentamalla omia ratkaisujamme pystymme mukautumaan nopeasti markkinoiden tarpeisiin."

Parempi kassavirta strategisilla muutoksilla ja innovaatioilla
Niklas Ruus on viimeisten kahden vuoden aikana johtanut IT-alan kehitystyötä Ruotsin markkinoilla, ja parannustyöstä on saatu myönteisiä tuloksia. "Tehostamalla ja tuomalla tärkeitä toimintoja yrityksen sisään olemme parantaneet kassavirtaamme ja samalla muuttaneet työskentelytapaamme innovatiivisemmiksi. Tämä matka jatkuu ja odotamme innolla vastaavien muutosten toteuttamista kaikkialla Pohjoismaissa”, Ruus sanoo.

Saumaton asiakaskokemus
Näemme pohjoismaisten ratkaisujen tarpeen kasvavan asiakkaidemme keskuudessa ja työskentelemme luodaksemme saumattoman kokemuksen yli rajojen. "Tarjoamalla dataa ja syötteitä API:n kautta asiakkaamme voivat integroida palvelumme omiin järjestelmiinsä ja saada arvokasta tietoa. Tämä mahdollistaa asiakkaiden käyttäytymismallien paremman ymmärtämisen ja parempia johtopäätöksiä datan synkronisoimisen kautta", Niklas Ruus kertoo.

Menestyksen avain on ketteryys
Sergel on omaksunut ketterämmän toimintatavan, jossa yritys päivittää ja parantaa jatkuvasti palvelujaan. "Sen sijaan, että työskentelisimme suurissa projekteissa, joiden valmistuminen kestää kauan, keskitymme nopeaan arvon toimittamiseen asiakkaillemme. Tämä tekee meistä joustavampia ja nopeampia, mikä on olennaista nykypäivän muuttuvilla markkinoilla. Vaikka tilanne ja tarpeet näyttävät erilaisilta eri maissa koordinoimme ja teemme tämän yhdessä. Käytämme taitoja parhaalla mahdollisella tavalla ja toimimme yhdessä eri tiimien kanssa", Niklas Ruus sanoo.

Positiivinen ja kannustava työilmapiiri avaa uusia mahdollisuuksia
Tavoitteenamme on luoda työympäristö, jossa jokainen tuntee olevansa mukana ja motivoitunut osallistumaan yhteiseen menestykseemme. "Odotamme innolla tämän jännittävän matkan jatkamista yhdessä asiakkaidemme ja työntekijöidemme kanssa. Olen vakuuttunut, että uusi Nordic Tech -organisaatiomme avaa meille kaikille uusia mahdollisuuksia ja onnistumisia", Niklas Ruus päättää.

Kontakti

Christian Hagegård
Nordic Head of Marketing
christian.hagegard@sergel.com
+46 76 141 21 05

Sergel on yksi Suomen johtavista saatavienhallinta-alan tarjoajista. Sen liiketoiminta-alueita ovat laskunvälitys-, myyntireskontra- ja perintäpalvelut. Ammattitaitomme ja sitoutumisemme kautta tavoitteenamme on pitää yllä markkinoiden tyytyväisimpiä asiakassuhteita, We Care –tunnuslauseemme mukaisesti.

Avainsanat: