Matti Packalén ja Suomen Pankin Esa Ojanen Setecin hallitukseen

Matti Packalén ja Suomen Pankin Esa Ojanen Setecin hallitukseen Älykorttiyhtiö Setec Oy:n yhtiökokous on tänään nimittänyt hallituksen uusiksi jäseniksi ekonomi Matti Packalénin ja KTM Esa Ojasen. Samalla hallituspaikastaan luopuvat puheenjohtaja, VT Esko Ollila ja KTM Harry Leinonen. Setecin uusi hallitus valitsee keskuudestaan puheenjohtajan järjestäytymiskokouksessaan toukokuussa. Matti Packalén toimii lukuisten pörssiyhtiöiden hallituksissa ja Esa Ojanen Suomen Pankin hallinto-osaston päällikkönä. Setecin hallituksessa jatkavat FK Sakari Aaltonen, KTM Mauri Jaakonaho, TTM Juha Marjosola ja DI Anu Nokso-Koivisto. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Jyrki Lignell, puh. (09) 89 411, 040 501 6668 www.setec.com Setec Oy on korkean turvatason älykorttien kehittäjä ja valmistaja. Setecin tuotteet, kuten sirulliset maksukortit, GSM SIM -kortit ja sähköiset henkilökortit, mahdollistavat henkilön varman tunnistamisen sähköisessä asioinnissa ja kaupankäynnissä. Setecin suurimpia asiakkaita ovat pankit ja muut rahoituslaitokset, teleoperaattorit sekä ID- dokumentteja myöntävät viranomaiset. Setecin toimipaikat sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Puolassa, Singaporessa ja Thaimaassa. Konsernissa työskenteli vuoden 2001 lopussa 466 henkilöä ja liikevaihto oli 69,8 miljoonaa euroa. Keskeiset markkina-alueet ovat Pohjoismaat, Eurooppa ja Aasia. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/03/20020503BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/03/20020503BIT00670/wkr0002.pdf