Matti Packalén Setecin hallituksen puheenjohtajaksi

Matti Packalén Setecin hallituksen puheenjohtajaksi Älykorttiyhtiö Setec Oy:n hallitus on järjestäytymiskokouksessaan 21.5.2002 valinnut puheenjohtajakseen DI, ekonomi Matti Packalénin. Packalén valittiin Setecin hallitukseen yhtiökokouksessa 3.5.2002. Setecin hallituksen muut jäsenet ovat Varma-Sammon hallinto- ja tietohallintojohtaja Sakari Aaltonen (FK), Metso Ventures -yksikön talousjohtaja Mauri Jaakonaho (KTM), Suomen Teollisuussijoituksen toimitusjohtaja Juha Marjosola (TTM), Sitran teknologiasijoitukset ja - rahastot -toiminnan johtaja Anu Nokso-Koivisto (DI) sekä Suomen Pankin hallinto-osaston päällikkö Esa Ojanen (KTM). Myös Ojanen valittiin hallitukseen viime yhtiökokouksessa. Lisätietoja: Setec Oy, toimitusjohtaja Jyrki Lignell, puh. (09) 89 411 www.setec.com Setec Oy on korkean turvatason älykorttien kehittäjä ja valmistaja. Setecin tuotteet, kuten sirulliset maksukortit, GSM SIM -kortit ja sähköiset henkilökortit, mahdollistavat henkilön varman tunnistamisen sähköisessä asioinnissa ja kaupankäynnissä. Setecin suurimpia asiakkaita ovat pankit ja muut rahoituslaitokset, teleoperaattorit sekä ID- dokumentteja myöntävät viranomaiset. Setecin toimipaikat sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Puolassa, Singaporessa ja Thaimaassa. Konsernissa työskenteli vuoden 2001 lopussa 466 henkilöä ja liikevaihto oli 69,8 miljoonaa euroa. Keskeiset markkina-alueet ovat Pohjoismaat, Eurooppa ja Aasia. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/22/20020522BIT00600/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/22/20020522BIT00600/wkr0002.pdf