Sharp lanseeraa uuden A4-värimonitoimilaitesarjan

Sharpin uuden A4-värimonitoimilaitesarjan mallit MX-C381, MX-C311, MX-C380 ja MX-C310 tuovat loistavat värit ja huippuhienon tekniikan myös pienten toimistojen ja työryhmien ulottuville. Malleissa yhdistyvät uusimmat ominaisuudet ja muista Sharp-laitteista tuttu helppokäyttöisyys.

Uudet A4-mallit hallitsevat niin värikopioinnin ja -tulostamisen kuin skannaamisenkin ja niitä on saatavilla kahdessa nopeusluokassa: 38 sivua/min ja 31 sivua/min. MX-C381 ja MX-C311 on varustettu upealla 8,5 tuuman WVGA-värikosketusnäyttöpaneelilla, joka tekee IT-sovelluksien hyödyntämisestä erittäin helppoa. MX-C380:ssa ja MX-C310:ssa on värillinen 4,3 tuuman värillinen LCD-näyttö.

”Sharpin uusi A4-värimonitoimilaitemallisto tuo asiakirjatuotannon toimiston keskipisteeseen ja helpottaa IT-asiantuntijoiden työtä, kun monen erillisen laitteen sijasta voidaan käyttää yhtä tehokasta laitetta”, sanoo Keiichi Katsuta, Sharp Information Systems Europen johtaja. ”Uudet A4-kokoluokan MX-mallit tuovat markkinoille kokonaan uuden kategorian. Niissä on saatu pakattua kauniiseen ja helppokäyttöiseen muotoon Sharpin ainutlaatuiset asiakirjahallintatoiminnot ja muut monitoimilaitteiden vahvat ominaisuudet, jotka tekevät laitteesta toimiston asiakirjatuotannon kiistämättömän tähden.”

Sisäisen kauneuden lisäksi laitteissa on aimo annos ulkoistakin kauneutta. Laitteen etupaneeli on pinnaltaan elävä ja särmää on saatu lisättyä kromilistoilla. Värinäyttö lisää ulkoista houkuttelevuutta. Lisävarusteena saatava sisäinen viimeistelijä ei vaadi lisätilaa, joten laite pysyy kompaktina. Se mahtuu siis paikkoihin, joihin suuremmat monitoimilaitteet eivät mahdu.

Räätälöitäviä liiketoimintasovelluksia Sharp OSA® -teknologian avulla
Sharp OSA® (Open Systems Architecture) antaa kolmannen osapuolen ohjelmistokehittäjille mahdollisuuden yhdistää monitoimilaite kunkin asiakkaan omiin liiketoimintasovelluksiin. Sharp OSA:n avulla laiteratkaisut pystytään tietoturvaa uhraamatta räätälöimään vastaamaan asiakkaan erityistarpeita ja hoitamaan mm. asiakirjahallintaa, raportointia ja muita yrityksen sisäisiä toimintoja. Missään muussa A4-monitoimilaitteessa ei ole yhtä laajaa yhdistettävyyttä.

Sharp OSA -teknologia pystyy hyödyntämään MX-C381:n ja MX-C311:n suurta näyttöä ja tarjoaa joustavuutta, helppoa asiakirjojen tarkastelua ja flashien katselua. Käyttäjille tämä on helppoa, sillä käyttö on samanlaista kuin oman työaseman käyttö.

Etäkäyttö mahdollista
Kaikissa malleissa on käytössä Sharpin uusin laitehallintatekniikka. IT-hallinnoijien ja helpdeskin henkilökunnan on mahdollista ottaa etäyhteys käyttäjän koneeseen ja katsoa samaa näkymää yhdessä käyttäjän kanssa. IT-hallinnoijat voivat etänä mm. vaihtaa asetuksia, näyttää käyttäjille monitoimilaitteen käyttömahdollisuuksia tai diagnosoida ja ennaltaehkäistä ongelmia tarvitsematta mennä laitteen luo. Tämä ainutlaatuinen ominaisuus vähentää merkittävästi aikaa, jonka laite on poissa käytöstä sekä pienentää laitteesta aiheutuvia kustannuksia.

Verkkoturvallisuus
Uusien A4-laitteiden tietoturva on huippuluokkaa ja sitä voidaan parantaa entisestään tietoturvakitin avulla. Tietoturvakitti kryptaa ja poistaa tietoa. Laitteissa on vakiona useita tietoturvaa nostavia toimintoja, kuten IP/MAC-osoitesuodatus, SSL-kryptaus, IPsec-suojaus ja käyttäjän tunnistus.

Ylivertaisesta prosessista ylivertaisiin tuotteisiin
Kaikki uudet mallit ovat tulosta Sharpin pitkäjänteisestä työstä korkealaatuisten ja designiltaan toimivien toimistolaitteiden kehittämiseksi. Kehitystyötä tehdään globaalisti, joten näkemys monitoimilaitemarkkinoista on erittäin laaja ja monipuolinen. Kaikki Sharpin monitoimilaitteiden tärkeimmät osat suunnitellaan, kehitetään ja valmistetaan omin voimin osana yhteistä strategiaa.

Sharp käyttää uusien A4-mallien valmistuksessa koko osaamistaan ja laitteissa yhdistyvätkin kaikki Sharpin uniikit ominaisuudet ja toiminnallisuus, joita ei ole muiden valmistajien saman luokan laitteissa. Laitteissa käytetään samaa tekniikka kuin muissakin Sharpin monitoimilaitteissa, joten tuottavuus ja johdonmukaisuus ovat huippuluokkaa.

MX-C381, MX-C311, MX-C380 ja MX-C310 ovat myynnissä Sharpin valtuutetuilla jälleenmyyjillä.