Barona siirtyy sähköiseen allekirjoitukseen

Report this content

Barona on ottanut käyttöön sopimusten sähköiset allekirjoitukset Signom-allekirjoituspalvelussa. Alkuvaiheessa palvelua hyödynnetään Baronalla työsopimusten allekirjoituksessa. Barona-konserniin kuuluvassa majoituspalveluihin erikoistuneessa Forenomissa siirrytään sähköiseen allekirjoitukseen asuntojen vuokrasopimuksissa.

Baronassa allekirjoitetaan vuosittain tuhansia työsopimuksia. Sähköiseen allekirjoittamiseen siirtyminen nopeuttaa ja parantaa Baronan palvelua niin työntekijöille kuin työnantajille. Barona tulee jatkossa laajentamaan palvelun käyttöä myös muihin allekirjoitusta vaativiin asiakirjoihin. Forenomissa sähköiset allekirjoitukset alleviivaavat sen vahvaa palvelukehitystä sähköisissä palveluissa.

”On hienoa nähdä, miten yritykset kehittävät allekirjoitusprosessejaan ennakkoluulottomasti. Barona kehittää omia sähköisiä palvelujaan jatkuvasti ja Signom-palvelun liittäminen Baronan liiketoimintaprosesseja tehostavien tuotteiden joukkoon on luonnollisesti meille mahtava juttu”, kertoo Signom Oy:n toimitusjohtaja Ossi Marko.

Baronalle allekirjoittamisen sähköistys on strategian mukaista etenemistä: ”Ensimmäiset kokemukset vahvistavat positiivisia odotuksiamme. Signom –palvelun myötä työ- ja vuokrasopimusten allekirjoittaminen ei ole enää aikaan ja paikkaan sidottu. Odotamme näin lisää vauhtia palveluumme sekä kustannussäästöjä. Näemme konsernitasolla palvelulle tilausta myös muiden sopimusten ja pöytäkirjojen osalta.”, toteaa Baronan talousjohtaja Pasi Vilhunen.

Barona Group Oy

Lisätietoja:

Pasi Vilhunen, talousjohtaja

Barona Group Oy

pasi.vilhunen[at]barona.fi

Ossi Marko, toimitusjohtaja

Signom Oy

ossi.marko[at]signom.com

Baronan liiketoiminta muodostuu Barona Henkilöstöpalveluista, ulkoistamispalveluita tuottavasta Barona Solutionsista sekä majoituspalveluita tarjoavasta Forenomista. Rekrytoimme valtakunnallisesti vuosittain noin 8000 ammattilaista toimisto-, IT-, logistiikka-, teollisuus-, rakennus-, sekä sosiaali- ja terveystoimialojen tehtäviin niin määräaikaisiin kuin vakituisiinkin työsuhteisiin. Olemme Suomen suurin alan toimija.

Forenom on majoitus- ja relocation-palveluihin erikoistunut yritys ja osa Barona-konsernia. Toimialamme markkinajohtajana tarjoamme eritasoisia asuntoja niin lyhyelle kuin pitkälle aikavälille. Suomessa toimimme valtakunnallisesti ja toimintamme kasvaa myös Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä.

Signom Oy tarjoaa sähköisen allekirjoittamisen ja tunnistamisen palvelua - Signomia. Signom -allekirjoituspalvelu tunnistaa allekirjoituksen yhteydessä allekirjoittajan, tarkistaa allekirjoittajan nimenkirjoitusoikeuden ja lisäksi varmistaa allekirjoitettavan asiakirjan sisällön eheyden. Signom –tunnistuspalvelun avulla on mahdollista tunnistaa henkilöitä ja yrityksiä verkkoasioinnin yhteydessä.

Avainsanat: