Signom sähköistää yritysten tunnistamisen

Signom sähköistää yritysten tunnistamisen

Verkossa on mahdollista tunnistaa henkilöiden lisäksi yrityksiä. Signom Oy on kehittänyt sähköisen allekirjoituspalvelunsa lisäksi sähköisen tunnistuspalvelun. Palvelussa on mahdollista tunnistaa yksityishenkilöiden lisäksi myös yrityksiä. Signom –tunnistuspalvelu varmistaa Patentti- ja rekisterihallituksen tiedoista yksityishenkilön oikeuden edustaa yritystä

”Yritykset edellyttävät palveluntarjoajiltaan yhä enemmän sähköisiä palveluja. Kun yritys asioi verkon kautta, on palveluntarjoajan kannalta erittäin tärkeää varmistua myös siitä, että asioivalla yksityishenkilöllä on oikeus sitoa edustamansa yritys kyseiseen transaktioon. Signom –tunnistuspalvelu tarjoaa tähän helpon ratkaisun.”, kertoo Signom Oy:n toimitusjohtaja Ossi Marko.

Alexander Corporate Finance Oy (ACF) hyödynsi Signom –tunnistuspalvelua Keskisuomalainen Oyj:n pääomalainan merkinnässä
ACF toimi Keskisuomalainen Oyj:n pääomalainan pääjärjestäjänä ja merkintäpaikkana. Merkitsijöinä oli yksityishenkilöiden lisäksi myös yhteisöjä. Signom Oy toimitti ACF:lle tunnistamisen kokonaisratkaisun, jossa sekä yksityishenkilöt että yhteisöt tunnistettiin merkinnän yhteydessä. ”Halusimme tarjota kaikille merkitsijöille mahdollisuuden sähköiseen merkintään ja Signom -tunnistuspalvelun kytkeminen merkintälomakkeeseen oli erittäin hyvä ratkaisu. Tunnistuspalvelun käyttöönotto sujui nopeasti ja helposti ja itse palvelu toimi moitteettomasti. Signom –palvelu helpotti oleellisesti merkitsijöiden tunnistamista ja nopeutti merkinnän tekemistä.” toteaa ACF:n partneri Ilari Lintukangas.

Lisätietoja:
Ossi Marko, toimitusjohtaja
Signom Oy
ossi.marko[at]signom.com

Ilari Lintukangas, Partner
Alexander Corporate Finance Oy
ilari.lintukangas[at]acf.fi

Signom Oy tarjoaa sähköisen allekirjoittamisen ja tunnistamisen palvelua - Signomia. Signom -allekirjoituspalvelu tunnistaa allekirjoituksen yhteydessä allekirjoittajan, tarkistaa allekirjoittajan nimenkirjoitusoikeuden ja lisäksi varmistaa allekirjoitettavan asiakirjan sisällön eheyden. Signom –tunnistuspalvelun avulla on mahdollista tunnistaa henkilöitä ja yrityksiä verkkoasioinnin yhteydessä. www.signom.com, www.company.signom.com

Alexander Corporate Finance Oy (ACF) on vuonna 1988 perustettu suomalainen sijoituspalveluyritys. ACF kuuluu Alexander-konserniin, jonka yhtiöt tarjoavat omistajille ja yrityksille neuvonantopalveluja palkitsemiseen, arvonmääritykseen, yrityskauppaneuvonantoon ja pääomatransaktioihin liittyvissä toimeksiannoissa. www.acf.fi