Signomin raporteista asiakkaille uutta liiketoimintatietoa

Report this content

Sopimusten ja muiden asiakirjojen allekirjoitusnopeus ja kustannussäästöt helposti saataville

Sähköisen allekirjoittamisen ja tunnistamisen ratkaisuja tarjoava Signom Oy tarjoaa asiakkailleen heidän liiketoimintaansa liittyviä tietoja, joita ei aiemmin ole ollut saatavilla. Signomin Yritys –palvelun asiakkaat saavat kuukausittain allekirjoituspalvelun käytöstä seurantaraportin, jossa on yksilöity yksittäisten sopimusten ja allekirjoitusten määrä sekä allekirjoitusten nopeus.

”Asiakkaillamme on suuri tarve selvittää kuinka paljon sopimuksia palvelussa allekirjoitetaan ja kuinka nopeasti nimet tulevat sopimuksiin ja muihin asiakirjoihin. Valveutuneimmat asiakkaamme tietävät täsmällisesti kuinka paljon paperiprosessi maksaa ja kuinka kauan allekirjoitusprosessi vie aikaa. Raportointimme avulla asiakas voi helposti laskea suorat kustannussäästöt, jotka prosessin sähköistämisellä saavutetaan. Ylivoimaisesti suurimmat säästöt tuo liiketoiminnan aloittamisen nopeutuminen, kun allekirjoitukset saadaan sopimuksiin parhaimmillaan sekunneissa”, kertoo Signom Oy:n toimitusjohtaja Ossi Marko.

Signomilla asiakirjoihin saatiin lokakuussa asiakkaan allekirjoitus 33%:ssa alle kolmessa tunnissa, 52%:ssa tapahtumista alle 24 tunnissa. Marraskuussa tähän mennessä 40%:ssa alle kolmessa tunnissa ja 63%:ssa alle 24 tunnissa. ”Esimerkiksi myyntisopimusten allekirjoittaminen on paperiprosessiin verrattuna huomattavasti nopeampaa sähköisesti”, Ossi Marko jatkaa.

Lisätietoja:

Ossi Marko, toimitusjohtaja

Signom Oy

ossi.marko[at]signom.com

Signom Oy tarjoaa sähköisen allekirjoittamisen ja tunnistamisen palvelua - Signomia. Signom -allekirjoituspalvelu tunnistaa allekirjoituksen yhteydessä allekirjoittajan, tarkistaa allekirjoittajan nimenkirjoitusoikeuden ja lisäksi varmistaa allekirjoitettavan asiakirjan sisällön eheyden. Signom –tunnistuspalvelun avulla on mahdollista tunnistaa henkilöitä ja yrityksiä verkkoasioinnin yhteydessä.