Silmäasema Fennica Oy avasi Rovaniemelle uuden silmäsairaalan

Report this content

Rovaniemelle on avattu uusi Silmäaseman silmäsairaala. Uusi sairaala tuo Rovaniemen alueelle kattavat silmänterveyteen liittyvät silmälääkäri-, laboratorio-, kaihi- ja laserleikkauspalvelut. Silmäsairaalan avauksen myötä Rovaniemen Silmäaseman tarjonta kattaa kaikki silmänhoidon palvelut.

Silmäasema Fennica Oy on yhdistänyt silmänterveyspalvelut optisen kaupan palveluihin. Nyt asiakas saa kokonaisvaltaisesti saman katon alta kaikki silmiensä terveyteen tarvitsemansa palvelut.

Uudessa Rovaniemen Silmäasemassa on silmälääkäripalveluiden lisäksi silmälaboratorio, optikkopalvelut, kaihikirurgia, taittovirhekirurgia, jälkikaihin YAG-laserhoidot, silmäluomen leikkaukset sekä muut silmien alueen pientoimenpiteet.

-       Kokonaisvaltaisessa silmänterveyspalvelujen ajatuksessa asiakas ohjataan saman katon alla saamaan niitä palveluja ja hoitomuotoja, joita hän oikeasti tarvitsee. Katkeamattomassa hoitoketjussa asiakas saa tarvitsemansa avun helposti ja turvatusti tutusta verkostosta. Esimerkiksi lasien ja taittovirheleikkauksen välillä pohtiva asiakas saa objektiivista apua ja neuvontaa samasta paikasta. Jos taas optikkoliikkeessä epäillään tarvetta erikoislääkärin hoitoon, asiakas ohjataan eteenpäin silmälääkärille diagnoosiin ja leikkauspotilaat puolestaan saavat optiselta puolelta väliaikaiset hoitolasit, kertoo toimitusjohtaja Timo Munukka.

-       Olemme koonneet Suomen johtavat silmäalan huippuosaajat yhteen Silmäasemalla, koska haluamme tarjota asiakkaallemme kaikki näkemiseen liittyvät palvelut saman katon alta. Tämä madaltaa kynnystä todella pitää huolta silmien terveydestä. Helpotamme asiakkaan silmänterveyspalveluiden hankkimista sekä itselle parhaan mahdollisen vaihtoehdon löytämistä. Samalla olemme tuomassa laajat silmäkirurgipalvelumme kattavasti koko Suomen saataville, Pasi Hiukka Rovaniemen Silmäasemalta kertoo.

-       Nyt olemme ylpeitä voidessamme tarjota Rovaniemen Silmäsairaalassa Rovaniemen ja lähialueen asukkaille kaikki tarvittavat silmälääkärin ja –kirurgin palvelut läheltä, helposti ja tuttujen ihmisten kautta, sanoo silmätautien erikoislääkäri, silmäkirurgi Marko Ollila.

toimitusjohtaja Timo Munukka, puh. 0400 627 502

silmätautien erikoislääkäri, silmäkirurgi Marko Ollila, puh. 0207 712 245

Silmäasema Rovaniemi
Silmäsairaala
Rovakatu 29
silmasairaala.rovaniemi@silmaasema.fi

Silmäasema-ketjulla on 121 optista myymälää, joista 70 on Silmäasema-konseptin omistavalla Silmäasema Fennica Oy:llä. Silmäasema Fennica Oy tarjoaa valtakunnallisesti kaikkeen silmänterveyteen liittyviä palveluita ja tuotteita.  Optisen vähittäiskaupan lisäksi yhtiö toimii silmätautien erikoislääkäripalveluiden, leikkauspalveluiden ja silmälaboratoriopalveluiden alalla sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.