Silmäasema lanseeraa MasterCardin

Silmäasema lanseeraa MasterCardin Uusi kortti tarjoaa silmälasivakuutuksen Silmäasema-ketju tuo markkinoille yhteistyössä OP-Kotipankki Oyj:n kanssa Silmäasema MasterCard-kortin, joka sisältää muun muassa kanta- ja asiakaspalvelukortin, silmälasivakuutuksen sekä maksuaika- ja luottopalvelut. Silmäasema MasterCard on ensimmäinen kaupan kautta tarjottava, optisen alan, laajakäyttöinen ostokortti. Markkinoille tuleva kortti tarjoaa uusia etuja Silmäaseman yli miljoonalle kanta-asiakkaalle. Silmälasivakuutus sekä Osto- ja Nostoturva sisältyvät kortin vuosimaksuun. ”Tarjoamme asiakkaillemme nyt entistä joustavamman tavan ostaa silmälasinsa. Haluamme MasterCard-kortilla tuottaa kanta-asiakkaillemme aitoa lisäarvoa muun muassa silmälasivakuutuksen myötä”, kertoo Silmäasema-ketjun toimitusjohtaja Petri Hämäläinen. Silmälasivakuutuksen asiakas saa ilmaiseksi, kun lasit ostetaan Silmäasemalta ja maksetaan MasterCard-kortilla. Vakuutus on voimassa kaksi vuotta ja kattaa silmälasien tai voimakkuuksilla olevien aurinkolasien rikkoontumisen kaikkialla maailmassa. Korttiin kuuluva Ostoturva korvaa Silmäasema MasterCardilla hankitun esineen varkauden tai vahingoittumisen 60 päivän ajan. Käteisnostoturva sen sijaan korvaa varkauden varalta vuorokauden ajan mistä tahansa kotimaisesta tai ulkomaisesta automaatista tai pankin konttorista nostetun käteisen rahan. MasterCard ostoilla on noin kuukausi korotonta ja kulutonta maksuaikaa, jonka jälkeen ostot voi maksaa kerralla tai kuukausierissä hyödyntämällä kortin luotto-ominaisuuksia. Kortin vuosimaksu on 2,5 prosenttia luottorajasta, vähintään 30 euroa. Lisätietoja: Hannu Taukojärvi Silmäasemat Marketing Oy Puh. 044 5512 500 E-mail: hannu..taukojarvi@silmaasema.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=60965&fn=wkr0001.pdf