Balmain Prestige -kampaamo avautui Helsingin sydämeen

Report this content

Upea Balmain Prestige -kampaamo HairDesign Helsinki avautui marraskuun alussa Helsingin Torikortteliin Katariinankadulle. Kampaamo edustaa Balmain -brändiä niin tuotteillaan kuin Balmain muotitalon ideologiallaan. Balmain on ainoa brändi, joka omaa hiuskosmetiikkatuotteet ja joka luo suoran yhteyden maailmanluokan Catwalkeille sekä muotimaailman huipulle. Balmain tuo hiusmuodin suoraan catwalkilta muotitietoisten asiakkaiden pariin. Tätä on odotettu!

Balmain Prestige Salon -konseptin kampaamot edustavat korkealuokkaisia kampaamopalveluita. Balmain Prestige -ohjelmaan valitaan kansainvälisesti tarkoin määrittein kampaamot, jotka täyttävät Balmain brändin mukaiset vaatimukset. Balmain Prestige -kampaamot ovat takuu korkealuokkaisesta palvelusta sekä ammattitaidosta, jonka nimeen Balmain vannoo. Brändin ideologia on tarjota tuotteita sekä palveluita vahvoille ja rohkeille ajanhengessä eläville naisille sekä miehille, joille muoti on intohimo. Balmain Paris Hair Couture julkaisee puolivuosittain muotikokoelmat Spring/Summer & Fall/Winter, joita koko muotimaailma odottaa.

”Yhteistyö Balmainin kanssa on poikkeuksellisen hienoa. Balmain Hair Couture vahvistaa ajatusmaailmaaamme upeista, täydellisistä hiuksista. Muotitalon tuki antaa meille valtavasti inspiraatiota kausittaisilla trendeillään. Tämä on meille uuden alku,” kertoo Hair Design Helsinki -kampaamon omistaja hiustaiteilija Mira Aarnipuro.

HDH X Balmain -yhteistyö lanseerattiin 9.11. upeasti kutsuvierastilaisuudessa, joka keräsi Helsingin muotitietoisimmat ihmiset yhteen tutustumaan upeaan Balmain -maailmaan.

Balmain Paris Hair Couture - Ainutlaatuinen tuotesarja koostuu muodin huippuammattilaisten näytöskäyttöön kehittämistä tuotteista, joiden avulla syntyy täydellinen catwalk-tyyli. Kokonaisuutta täydentää pakkausten puhdaslinjainen design.

Haastattelut sekä kampaamovierailut:
Mira Aarnipuro