Hybridihiusväri – Suomalainen kosmetiikkainnovaatio leviää maailmalla

Report this content

Suomalaista sensitiivistä hiuskosmetiikkaa Ylöjärvellä valmistava Sim Finland on tehnyt läpimurron tuotekehityksessä ja on onnistunut kehittämään täysin uudenlaisen hiusvärin, jollaista markkinoilla ei ole vielä koskaan nähty eikä koettu. SensiDO Trillion Tones by Rebecca Taylor on kampaamoissa käytettävä hajusteeton hybridihiusväri, joka ei ole suoraväri, ei kestoväri eikä kevytväri, vaan kaikkia niitä. SensiDO Trillion Tones on suoraväripigmentteihin perustuva PPD-vapaa hapettuva hiusväri, jota voidaan käyttää myös kestovärin tavoin. Sen avulla onnistuvat kaikki värjäykset luonnollisesta ruskeista pasteilleihin ja raikkaisiin unicorn sävyihin, kuin myös harmaan värjäykset sekä hiussävyjen taitot.

SensiDO Trillion Tones by Rebecca Taylor -hybridiväri antaa jokaiselle kampaajalle ympäri maailman mahdollisuuden rikkoa perinteisiä raja-aitoja turvallisesti, sillä PPD -vapaa väri mahdollistaa myös alle 16-vuotiaiden hiusten värjäyksen kampaamoissa, eikä aina vaadi hiusten kuntoa rasittavaa esivaalennusta kirkkaiden lopputulosten saavuttamiseksi. Hybridivärin tuotekehityksen takaa löytyy amerikkalainen hiustaiteilija Rebecca Taylor, jonka mukaan myös tuotesarja on nimetty. Rebecca Taylor haastaa kampaajat kautta maailman toteuttamaan itseään ja luomaan mitä upeimpia värjäyksiä. Hybridiväri innostaa myös kampaamoasiakkaita hakemaan inspiraatiota ympäröivästä maailmasta, josta löytyy upeita sävyjä ja vivahteita, joita nyt on mahdollisuus saada omiin hiuksiin. Kampaamoissa käytettävä ammattilaisvärisarja sisältää viisi perusväriä, viisi pastelliväriä sekä valkoisen, joita yhdistelemällä kampaaja saa luotua triljoonia värejä ja sävyjä käsitellyille, käsittelemättömille ja jopa harmaille hiuksille.

Instagramin kansainvälisesti suosituimmat hiustaiteilijat toteuttivat huikeat hybridihiusvärikuvaukset Suomessa

Maailman tunnetuimmat hiustaiteilijat vierailivat Suomessa huhtikuussa ja tutustuivat huikeaan tuoteinnovaatioon. Instagramista tunnetut hiustaiteilijat tekivät Trillion Tones Collab -yhteistyön yhdessä maailman seuratuimpiin hiustaiteilijoihin kuuluvan Rebecca Taylorin kanssa. Huikeat trendikuvaukset tehtiin Nokialla upeassa Tehdas 108 -miljöössä. Sosiaalinen media on luonut kansainvälisen kulttuurin, jossa myös hiustaiteilijat ovat nousseet julkisuuden henkilöiksi huimilla Instagram -seuraajamäärillään.

Rebecca Taylor | @rebeccataylorhair Los Angeles, California, USA

Tuotepäällikkö
reija.vilmi@sim.fi

Sim Sensitive - Suomalaista laatua ja osaamista

Sim Finland Oy on toiminut kotimaisen, puhtaan ja hajusteettoman hiuskosmetiikan kehittäjänä ja valmistajana jo yli 20 vuoden ajan. Sim Sensitive -tuotteet valmistetaan omassa, 5000 neliön suuruisessa tuotantolaitoksessa Ylöjärvellä. Pitkä kokemus tuotteiden valmistamisesta ja korkea laatu ovat vakiinnuttaneet Sim Sensitive -tuotteiden aseman markkinoilla ja kansainvälinen vientitoiminta muodostaa yrityksen liikevaihdosta yhä kasvavan osan.

Sim Finland Oy
Pallotie 2
33470 Ylöjärvi
www.sim.fi

Avainsanat:

Pikafaktat

REBECCA TAYLOR | Asuu Yhdysvalloissa Los Angelesissa | Instagramissa 528 000 seuraajaa, @rebeccataylorhair | YouTube-kanavalla on 50 000 seuraajaa ja videoilla jopa yli 500 000 näyttökertaa. @stylistrebeccataylor | Saanut mm. 17SCA Best Color Educator ja Glamour-Best Vivid Colorist -palkinnot

Lainaukset

Eivät taiteilijatkaan tyydy vain määrättyihin väreihin, vaan luovat taidetta sekoittaen omat värit, sävyt ja vivahteet. Jokainen hius on kuin puhdas canvas, johon voi luoda oman taideteoksen.
Rebecca Taylor
Tuotekehityksessä on olennaista utelias mieli, haasteiden näkeminen mahdollisuutena sekä paljon kärsivällisyyttä.
Kaisa Leppälä Tuotekehityskemisti