Battery energisoi mehujään

Batteryn mausta ja tehokkuudesta voi pian nauttia mehujään muodossa. Battery-energiajää on myynnissä maaliskuun alusta koko kesäsesongin ajan.

Suomessa myydään paljon mehujäitä, mutta markkinoilla ei ole tällä hetkellä yhtään energiamehujäätä. Edelläkävijä, markkinajohtaja ja parhaan makumielikuvan omaavan energiajuomabrändi laajentaa nyt myös tälle markkinalle.

Battery Energiced on vitaminoitu kofeeiinipitoinen energiajää, jossa energiajuoman maku ja teho yhdistyvät mehujään nautintoon. Uutuus on tarkoitettu virkistykseen ja tilapäiseen energiantarpeeseen. Se sisältää kofeiinia saman verran kuin Battery-energiajuoma (32 mg/100 g) ja suunnilleen saman verran kuin pieni kuppi kahvia. Yhdessä energiajäässä on 22 mg kofeiinia, mikä on reilu neljännes yhden Battery-tölkin kofeiinimäärästä. Käyttösuositus on enintään kolme energiajäätä päivässä. Tuotetta ei suositella lapsille eikä raskaana oleville.

Battery on energiajuomien markkinajohtaja. Se on myös kuluttajien mielimerkki, jolla on ylivertainen brändimielikuva. Sitä pidetään markkinoiden laadukkaimpana energiajuomana ja sen makua parhaimpana (Canadian 2012 ja TNS Miriad Tracking 1-12/2013).

TUOTETIEDOT

Battery Energiced
Energiajää.
Sisältää kofeiinia (32 mg/100 g).
Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville.
Käyttösuositus: enintään kolme energiajäätä päivässä.
Yksi energiajää sisältää 22 mg kofeiinia.
Ainesosat: vesi, sokeri, fruktoosi-, glukoosi- ja sakkaroosisiirappi, energiajuomatiiviste 0,8 % (vesi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), aromit, kahvi- ja guaranauute, vitamiinit (riboflaviini, niasiini, B6, B12, pantoteenihappo), väri E150d), happamuudensäätöaine (sitruunahappo), stabilointiaineet (E412, dekstroosi, E401 ja E407), mallasuute.
100 g sisältää
Energia  417 kJ / 100 kcal
Rasva 0 g
josta tyydyttynyttä 0 g