Battery Superfruit Shot – energiaa ja karpaloa pienessä koossa

Battery Superfruit Shot on karpalonmakuinen energiajuoma, jossa kofeiini ja tauriini on tiivistetty pieneen ja tehokkaaseen kokoon. Battery Superfruitissa on aidon mehun myötä entistä parempi maku. Uutuus on myynnissä tammikuun alussa.

”Battery Superfruit Shot maistuu paremmalta kuin edeltäjänsä Battery Energy Shot. Kuluttajat ovat toivoneet paremman makuista energiashottia, ja uutuus on vastauksemme heidän toiveisiinsa. Testasimme neljää eri makua, joista karpalo oli ylivoimainen makutestin voittaja.  Uutuus korvaa nykyisen Battery Energy Shotin”, Batteryn markkinointipäällikkö Jori Manninen kertoo.

Battery Superfruit Shotissa on turvallinen määrä kofeiinia, tauriinia, guaranaa ja vitamiineja. Yksi annos vastaa kofeiinipitoisuudeltaan (90 mg) noin kupillista kahvia. Sokeria tuotteessa ei ole. Makeutusaineina ovat aspartaami ja asesulfaami-K, ja kilokaloreita siten vain 6. Tuote sisältää karpalo- ja omenamehua.

Kuten muutkin kofeiinia sisältävät energiajuomat, Battery Superfruit Shot tulee nauttia vastuullisesti. Shotin päivittäinen maksimisuositus on yksi annos (60 ml) päivässä. Kaikki Battery-energiajuomat on tarkoitettu yli 15-vuotiaille tilapäiseen virkistymisen tarpeeseen. Lasten, raskaana olevien ja kofeiiniherkkien henkilöiden tulisi välttää energiajuomien nauttimista. Energiajuomilla ei voi korvata aterioita.

Battery vuodesta 1997

Battery on Sinebrychoffin oma innovaatio ja Suomen ensimmäinen ja suosituin energiajuoma. Se tuotiin Suomen markkinoille 1997, nyt sitä myydään jo noin 40 maassa ympäri maailmaa. Viimeisimmät lanseeraukset ovat Etelä-Afrikka ja Malediivit.

Battery-valikoima maaliskuussa 2010

Battery Energy Drink Se aito ja alkuperäinen vitaminoitu energiajuoma. Pakkaukset: 45 cl kierrätysmuovipullo ja 33 cl tölkki.
Battery Stripped — Vitaminoitu, sokeriton energiajuoma, jossa kaloreita vain kymmenesosa, mutta tehoa yhtä paljon kuin muissa Battery-juomissa. Pakkaus 33 cl tölkki.
Battery Cranberry Juiced — Kevyesti hiilihapotettu energiajuoma, jossa 20 % omena- ja karpalotäysmehua. Pakkaus 33 cl tölkki.
Battery Coffeed Energy Drink — Kahvinmakuinen energiajuoma, jossa on samat vaikuttavat aineet ja kalorimäärä kuin alkuperäisessä Batteryssa. Pakkaus 33 cl tölkki.
Battery Cranberry Shot – Energiaa ja karpaloa pienessä koossa. Pakkaus 60 ml PET-muovipullo.

TUOTETIEDOT

Battery Cranberry Shot
Ainesosat: Vesi, omena- (9 %) ja karpalomehua (1 %) tiivisteistä, happamuudensäätöaineet (E330, E331 ja E332), tauriini, maltodekstriini, aromit, kofeiini, värit (kasvi- ja marjauute ja E150d), makeutusaineet (E951 ja E950), säilöntäaineet (E202 ja E211), vitamiinit (niasiini, pantoteenihappo ja B12), guaranauute.

Suositeltava vuorokausiannos: 1 pullo päivässä. Suositeltava vuorokausiannos sisältää kofeiinia 90 mg, tauriinia 400 mg, niasiinia 19 mg (120 %*), pantoteenihappoa 3,6 mg (60 %*) ja vitamiinia B12 1,5 μg (60 %*).
*vuorokautisen saannin vertailuarvosta.

Pakkaus: PET-muovipullo 60 ml. Palautetaan energiajakeeseen, ei pienen kokonsa vuoksi sovellu Palpan palautusautomaatteihin.

_____________________________________________________________________

Markkinointipäällikkö Jori Manninen, 0400 826 628, jori.manninen@sff.fi
Viestintäpäällikkö Timo Mikkola, 040 830 7176, timo.mikkola@sff.fi
Kuvat: www.sinebrychoff.fi/media