Bonaqua Explore: täysin uusi juomainnovaatio

Ennen näkemätön Bonaqua Explore -uutuus on virkistävä yhdistelmä raikasta kuplavettä ja samettista hedelmäsosetta. Makuina Bonauqa Explore Vadelma-Sitruuna ja Bonaqua Explore Appelsiinki-Mango. Fanta tuo kesäksi Fanta Ananas Twistin ja Fanta Zero Mansikka Twistin.

Kuluttajia kiinnostavat yhä enemmän uudenlaiset hyvänmakuiset ja hedelmää sisältävät juomat. Tämä näkyy smoothie- sekä marja- ja hedelmäpohjaisten juomien myynnin ripeänä, lähes 8 prosentin vuosikasvuna Euroopassa.*

Bonaqua Explore esittelee ensimmäisenä Suomessa juoman, jonka raikas kuplavesi saa hedelmäisen makunsa samettisesta hedelmäsoseesta ja raikkaasta hedelmämehusta. Juotavan hyvien Bonaqua Explore -uutuuksien makuina ovat vadelma-sitruuna ja appelsiini-mango, jotka molemmat hurmasivat kuluttajatesteissä. Kummatkin juomat löytyvät myyntipisteistä suosituissa 33 cl ja 95 cl kierrätysmuovipulloissa

Bonaqua Exploren uutuusmaut ovat vähäenergisiä ja niissä on 20kcal/100ml.

Lähde:
*Juise & Smoothie Bars Market Research Report / Feb 2015

Fanta uutuuksissa on Twistiä: Fanta Ananas Twist ja Fanta Zero Mansikka Twist

Kesän 2016 uutuutena loistaa kuplivan herkullinen Fanta Ananas Twist, jossa on makeaa ananasta ja ripaus raikkaita sitrus-hedelmiä. Kolan ja appelsiinin jälkeen suosituimmat maut virvoitusjuomakategoriassa ovat sitrus, ananas, mandariini ja mansikka. Lanseerauksen myötä Fantalla on siis maku jokaisessa suosituimmassa makusegmentissä.

Asiakkaiden ja kuluttajien toiveissa on ollut myös sokerittomien vaihtoehtojen lisääminen Fantan portfolioon. Vastauksena tähän viime vuosien ylivoimaisesti suosituin Fanta-lanseeraus, Fanta Mansikka Twist, vaihtuu sokerittomaksi. Raikas mansikan ja kiivin maku, zero kaloreita.

Pakkauksina molemmissa uutuuksissa ovat kuluttajien suosimat 0,5 L ja 1,5 L pullot.
Jakelu alkaa 7.3.2016.

TUOTETIEDOT

BONAQUA EXPLORE VADELMA-SITRUUNA
Ainesosat: Vesi, sokeri, vadelmasose ja -mehu tiivisteestä 4,6%, sitruunamehu tiivisteestä 2,4%, hiilidioksidi, säilöntäaine (E202), hapettumisenestoaine (E300), luontainen sitrusaromi, joka sisältää muita luontaisia aromeja.

energia    77 kJ/18 kcal
rasva        0 g
hiilihydraatit            4,2 g
josta sokereita         4,2 g

BONAQUA EXPLORE APPELSIINI-MANGO
Ainesosat: Vesi, sokeri, mangosose tiivisteestä 5%, sitruunamehu tiivisteestä 2,5%, hiilidioksidi, luontainen appelsiiniaromi, joka sisältää muita luontaisia aromeja, säilöntäaine (E202), hapettumisenestoaine (E300).
energia    70 kJ/16 kcal
rasva        0g
hiilihydraatit            3,8 g
josta sokereita         3,8 g

FANTA ANANAS TWIST
Ainesosat: Vesi, Sokeri, mehu 1,5% (ananas 0,5%, sitruuna 0,5%, appelsiini 0,5%), hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet (E330, E576), luontainen limearomi, joka sisältää muita luontaisia aromeja, stabilointiaineet (E414, E445), hapettumisenestoaine (E300), makeutusaine (stevioliglykosidit), väri (E160a).

energia    113 kJ/27 kcal
rasva        0g
josta tyydyttynyttä   0g
hiilihydraatit            6,5 g
josta sokereita         6,5 g

FANTA ZERO MANSIKKA TWIST
Ainesosat: Vesi, sitruunamehu 3%, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), makeutusaineet (syklamaatti, aspartaami, asesulfaami K), porkkana- ja safloritiiviste, luontainen kiiviaromi, joka sisältää muita luontaisia aromeja. Sisältää fenyylialaniinin lähteen.
energia    7 kJ/2 kcal
rasva        0 g
hiilihydraatit            0 g
josta sokereita         0 g