Entistä houkuttelevampi Bonaqua Explore

Lisäarvovesien kysyntä jatkaa Suomessa huimaa kasvuaan (litramyynti +11 %)*. Vuonna 2014 kasvuveturina toimivat maukkaat Bonaqua Explore -vedet, jotka tuotiin markkinoille viime kesänä.

Maaliskuusta alkaen markkinoiden parhaiden makujen** hedelmäisyyttä korostetaan herkullisilla värisävyillä, jotka saadaan aikaan luontaisilla väriaineilla. Samanaikaisesti Bonaqua Explore -tuoteperhe täydentyy suomalaiseen makuun sopivalla uutuudella, Bonaqua Explore Mustikka-Hunajalla. Mustikkaista juomaa on täydennetty B5- ja B6-vitamiineilla. Uutuusmaku lanseerataan 33 cl ja 95 cl kierrätysmuovipulloissa.

Jakelu alkaa 16.3.2015.

*Nielsen kuluttajapaneeli (tilasto kuluttajien ostoista), liukuva vuosi päättyen 30.1..2014 (pl. mehuvedet)

**GFK Bonaqua makututkimus lokakuu 2013

Fanta-suosikkimaku Suomeen

Fanta Lemon on lomamatkoilta tuttu klassikkomaku, joka saadaan maaliskuussa Suomeen. Fanta-uutuudet lisäävät kokeiluja. Vuonna 2014 Fantaa osti jo lähes miljoona kotitaloutta — se on 11 % enemmän kuin vuotta aiemmin.*

Mehukkaassa Fanta Lemonissa sitruunan kirpeys yhdistyy Fantalle ominaiseen makeuteen. Fanta Lemon on makeutettu sokerin lisäksi stevia-kasvista valmistetulla makeutusaineella. Luonnollinen ja säilöntäaineeton uutuus lanseerataan 50 cl ja 150 cl kierrätysmuovipulloissa.

Fanta on uutuuksia rakastavan suomalaisnuorison #1 brändi makuvirvoitusjuomissa**. Syksyn 2014 #fantaselfie-kuluttajapromootio inspiroi tätä Instagram-sukupolvea huiken tuloksin: Instagramiin ilmestyi alle kuukaudessa 1 765 kuvaa, yli 50 000 tykkäystä ja 300 kommenttia. Kesän 2015 kuluttajapromootio jatkaa menestystä haastamalla teinit pitämään hauskaa ja nauttimaan nuoruudesta ennen aikuistumista.

Jakelu alkaa 16.3.2015.

*Nielsen kuluttajapaneeli, liukuva vuosi päättyen 09/2014

** TCCC. Brand Health - B3. 2013

TUOTETIEDOT

Bonaqua Explore Mustikka-Hunaja
— vitaminoitu hiilihapollinen mustikan ja hunajan makuinen juoma
Ainesosat: Vesi, hedelmäsokeri, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (E330), säilöntäaine (E202), mustikka- ja porkkanatiiviste, luontainen aromi, vitamiinit (pantoteenihappo, B6), luontainen hunaja-aromi.
Ravintosisältö per 100 ml
Energia 45 kJ / 11 kcal
Rasvaa 0 g
josta tyydyttynyttä 0 g