Erittäin kuiva päärynä, kiitos.

Crowmoor on kymmenessä vuodessa hurmannut suomalaiskuluttajat kuivilla premium-siidereillään. Syksy tuo uuden Crowmoorin: erittäin kuivan päärynäsiiderin.

Crowmoor Extra Dry Pear on englantilaisia siideriperinteitä kunnioittava päärynäsiideri, jonka maku on päärynäinen, kuiva ja hapokas. Siinä voi myös aistia lievää tallimaisuutta. Uutuus sai kuluttajatesteissä hyvät pisteet; sen mausta pidettiin ja se koettiin erityisen raikkaaksi. Myyntipakkaus on 50 cl tölkki. Jakelu alkaa 27.8.

Kuivat englantilaistyyppiset Crowmoor-omenasiiderit tulivat markkinoille 2002 ja ne ovat kasvattaneet myyntiään voimakkaasti koko markkinoilla olonsa ajan. Crowmoor on Suomen myydyin premiumsiideri (Canadian 2011) ja Suomen halutuin siideri kysyttäessä kuluttajien mielimerkkiä. Se koetaan myös laadukkaimmaksi ja parasta vastinetta rahalle tuovaksi siideriksi (Miriad January 2012).

Valikoimaan kuuluvat uutuuden lisäksi kuiva omenasiideri Crowmoor Dry Apple ja erittäin kuiva ja hapokas omenasiideri Extra Dry Apple.

Crowmoor Extra Dry Pear

Ainesosat: Vesi, hedelmäviini, päärynämehutiiviste, sokeri, happamuudensäätöaine (omenahappo), luontainen aromi, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti ja natriumdisulfiitti), väri (sokerikulööri).
Alkoholi 4,7 til-%
100 ml sisältää
Energia 200 kJ / 45 kcal
Proteiini 0 g