Golden Cap Talviomena on nyt Winter Apple

Golden Cap Talviomena on muiden Golden Cap –siidereiden tapaan saanut englanninkielisen nimen. Itse siideri on samaa Suomen suosituinta ja alkuperäistä joulusiideriä, jota saa tänä jouluna jo 13. kerran.

Puolikuivassa, sokerilla makeutetussa Golden Cap Winter Apple -omenasiiderissä maistuu omenan lisäksi kaneli ja inkivääri. Siideri on pullotettu Golden Capin vihreään 0,45 litran kierrätysmuovipulloon. Jakelu päivittäistavarakauppoihin alkaa 25.10.

Talviomena sopii raikkaan kylmänä joulunajan seurustelujuomaksi, ja maistuu hyvältä jouluisten jälkiruokien kanssa. Siideri kestää lämmityksen, joten se sopii myös lämmikkeeksi glögin tapaan.

Golden Cap Winter Apple
Ainesosat: Vesi, maustettu hedelmäviini, sokeri, omenamehutiiviste, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), säilöntäaineet (kaliumsorbaatti ja natriumdisulfiitti), värit (kasviuute ja sokerikulööri), aromit.
Alkoholi 4,7 til-%
100 ml sisältää
Energia 190 kJ/45 kcal
Proteiinit 0 g