Helteisen heinäkuun kylmät uutuudet: Garage Hard Grapefruit ja Crowmoor Hazy & Sour

Garage Hard Grapefruit ja Crowmoor Hazy & Sour iskevät kesän kuumimpaan lonkero- ja siiderisesonkiin.

Garage uudistaa perinteistä greippi long drink tarjontaa lanseeraamalla kirpeän uutuuden Garage Hard Grapefruitin heinäkuussa. Hard Grapefruit on vahvasti erilainen long drink vaativaan makuun. Se erottuu raikkaudellaan ja ennen kaikkea greipin kirpeällä maulla.

Selkeästi erilaisena ja kansainvälisen trendikkäänä pidetty Garage on löytänyt paikkansa suomalaisen kuluttajan hyvissä hetkissä. Brändi puhuttelee erityisesti nuoria aikuisia ja naisia* ja se on myös juoma, jonka kanssa halutaan tulla nähdyksi.*

Nyt Garage Hard Grapefruit iskee lonkeroiden suurimpaan makukategoriaan, greippiin.

Uuden Country Cider -sarjan ensimmäinen siiderimaku on Crowmoor Hazy & Sour

Suomen myydyimmältä kuivalta siideriltä tulee uusi Country Cider -siiderisarja. Runsaan omenainen ja luonnollisen samea Crowmoor Hazy & Sour on voimakkaan hapokas, täyteläinen siideri. Siinä on aidon, vastapuristetun omenan makua. Osa käytetystä omenamehusta on suodattamatonta.

Kuluttajien mielestä Hazy & Sour uutuus on suhteessa siidereiden nykytarjoomaan tervetullut uutuus ja koko siideritarjooman monipuolistaja!***

Lähteet: * Millward Brown, 1-9’15 18-49Y PT-kaupan lonkerot  ** Lonkerokategoriatutkimus; KOPLA 2015 ***Koplan Crowmoorin konsepti- ja makututkimus 12/2015.

Tuotteiden jakelu alkaa 25.7.2016.

TUOTETIEDOT

GARAGE HARD GRAPEFRUIT
Käymisteitse valmistettu alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, glukoosisiirappi, sokeri, luontaiset aromit, hiilidioksidi, greippimehutiiviste, happamuudensäätöaine sitruunahappo, luontainen greippiaromi, stabilointiaine E414, säilöntäaine E202.

Alkoholi: Alc. 4,6 % Vol.

Ravintosisältö per 100 ml: energia 255 kJ/60 kcal, rasva 0 g - josta tyydyttynyttä 0 g, hiilihydraatit 8,5 g - josta sokereita 8,3 g, proteiini 0 g, suola 0 g.

Pakkaus: 33 cl kierrätyslasipullo, 6x33 cl tlk, 50 cl tlk.

CROWMOOR HAZY & SOUR
Maustettu omenasiideri

Ainesosat: Vesi, hedelmäviini, omenamehutiiviste, sokeri, hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet omenahappo ja sitruunahappo, sitruuna-aromivalmiste, luontainen omenamehuaromi, säilöntäaineet kaliumsorbaatti ja natriumdisulfiitti, stabilointiaine johanneksenleipäpuujauhe.

Alkoholi: Alc. 4,7 % Vol.

Ravintosisältö per 100 ml: energia 190 kJ/45 kcal, rasva 0 g - josta tyydyttynyttä 0 g, hiilihydraatit 4,7 g - josta sokereita 4,4 g, proteiini 0 g, suola 0 g.

Pakkaus: 33 cl kierrätyslasipullo, 50 cl tlk.

Markkinointipäällikkö Ville Erkkilä, 040 769 1399, ville.erkkila@sff.fi
Viestintäpäällikkö Laura Hinkkanen, 050 397 3810, laura.hinkkanen@sff.fi

196-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia. www.sinebrychoff.fi.