Kesän uutuudet: Garage Hard Punch Winegrape & Ginger ja Kurko Appelsiini-Ananas

Jännittävä uutuus, Garage Hard Punch, täydentää keväällä 2016 Garagen tuoteperhettä. Kesän lonkerouutuutena nähdään Kurkon Appelsiini-Ananas.

Garage Hard Punch on saanut vaikutteita punchista eli boolista. Juomassa maukas viinirypäle saa uudenlaista särmää inkiväärin kaverina. Hard Punchin puraiseva raikkaus syntyy yhdistämällä rohkeasti kansainvälisiä ja tuttuja makuja. Sinebrychoffin maku- ja konseptitutkimuksen (2015) mukaan Garage Hard Punch puhuttelee vahvasti lonkerojuojien lisäksi myös muiden juomakategorioiden kuluttajia.

Garagen suosituin sitruunaisen kirpeä lonkero Garage Hard Lemonade 4,6 % tuotiin markkinoille keväällä 2012. Garage herättää kuluttajan kiinnostuksen jo ulkonäöllään ja kuluttajat näkevätkin Garagen kansainvälisenä ja trendikkäänä brändinä. *

Lonkerouutuus: Kurko Appelsiini-Ananas

Kurko Long Drink on tuonut kuluttajille uusia makuelämyksiä jo vuodesta 2003. Kurko on kestosuosikki erityisesti nuorten aikuisten keskuudessa. Kesän uutuus on hedelmäinen Kurko Appelsiini-Ananas ja myös Kurkon suosittu maku Lime-Kaktus palaa 6-packiin kesällä 2016.

Garage Hard Punch Winegrape & Ginger sekä Kurko Appelsiini-Ananas saatavilla 7.3.2016. alkaen.

Lähde:
*Sinebrychoffin lonkerotutkimus (syksy 2015)

Tuotetiedot:
GARAGE HARD PUNCH WINEGRAPE-GINGER
Käymisteitse valmistettu alkoholijuoma
Ainesosat: Vesi, glukoosisiirappi, sokeri, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine, sitruunahappo, sitruunamehutiiviste, luontaiset aromit, säilöntäaine E202, stabilointiaine E414, värit E104 ja E131.
Alkoholi:  Alc.          4,6 % Vol.
Ravintosisältö per 100 ml:
energia                    260 kJ/60 kcal
rasva                       0 g
josta tyydyttynyttä  0 g
hiilihydraatit           8,5 g
josta sokereita        8,3 g
proteiini                  0 g
suola                       0 g

KURKO APPELSIINI-ANANAS
Long drink – käymisteitse valmistettu alkoholijuoma
Ainesosat:               Vesi, sokeri, glukoosisiirappi, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine sitruunahappo, luontainen appelsiini-aromi, luontaiset aromit, säilöntäaine kaliumsorbaatti, stabilointiaine E445, väri E160a.
Alkoholi:  Alc. 4,7 % Vol.
Ravintosisältö per 100 ml:
energia                                    265 kJ/65 kcal
rasva                                       0 g
josta tyydyttynyttä                  0 g
hiilihydraatit                           9,0 g
josta sokereita                        8,8 g
proteiini                                  0 g
suola                                       0 g

Tuotepäällikkö Ari Ahola, 040 715 0682, ari.ahola@sff.fi
Viestintäpäällikkö Laura Hinkkanen, 050 397 3810, laura.hinkkanen@sff.fi.

Lisäkuvat: www.sinebrychoff.fi > Media > Aineistopalvelu

196-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia. www.sinebrychoff.fi.