Kimmo Rannistosta Sinebrychoffin kaupallinen johtaja

Sinebrychoff on Suomen johtava panimo ja Kimmo Rannisto (39) saa kaupallisena johtajana vastatakseen yhtiön asiakkuussuhteet lähes 20 000 päivittäistavarakaupan ja anniskelun asiakkaaseen. Hän johtaa Sinebrychoffin myyntiorganisaatiota.

Ticketmasterin Suomen toimitusjohtaja Kimmo Rannisto aloittaa Sinebrychoffin kaupallisena johtajana ensimmäinen päivä syyskuuta. Hänestä tulee myös yhtiön johtoryhmän jäsen. Kimmo Ranniston nykyinen työpaikka on Ticketmaster Finland (Suomessa Lippupalvelu), johon hän tuli toimitusjohtajaksi vuonna 2006. Tätä ennen hän on toiminut lisäksi Tele2:n toimitusjohtajana ja Coca-Cola Finland Oy:n markkinointipäällikkönä. Coca-Colan lisäksi hänellä on arvokasta kuluttajatuotekokemusta myös Unileveriltä. ”Kimmo Rannistolla on monien vuosien kokemus myynnin ja markkinoinnin eri tehtävistä. Hänellä on vahva kaupallinen näkemys siitä, miten kuluttajalähtöisyys on yksi onnistuneen asiakkuussuhteen peruskivistä. Hänellä on myös vahva kokemus kansainvälisestä liiketoimintaympäristöstä”, toimitusjohtaja Pekka Tiainen sanoo. ”Sinebrychoffin kyky kehittää jatkuvasti olut- ja virvoitusjuomamarkkinoita herättävät kenessä tahansa innostusta. Kun tähän vielä lisätään henkilöstön sitoutuminen ja halu aitoon kumppanuuteen asiakkaiden kanssa, on kerta kaikkiaan hieno fiilis saada liittyä joukkoon”, Kimmo Rannisto toteaa. Mediayhteydenotot: Viestintä- ja lakiasiainjohtaja Marja-Liisa Weckström, 040 727 6730, marja-liisa.weckstrom@sff.fi Kuva: www.sinebrychoff.fi/media 190-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja. Yhtiön liikevaihto on 365 miljoonaa euroa. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia. Sinebrychoff on Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. www.sinebrychoff.fi