KOFF Rock tukee huomisen rock-tähtiä

Rock-musiikki elää vahvasti Suomessa, ja myös uusia kovan luokan bändejä syntyy. Kevään uutuus, maukas Cascade-humaloitu KOFF Rock -olut käynnistää nyt nousevien rock-tähtien etsinnän ja tukee heitä tiellä tähtiin.

KOFF on olut, joka Suomessa selkeästi vahvimmin liitetään musiikkiin (Millward Brown Tracker 2013). KOFF Rock -oluen ensimmäinen versio kehitettiin yhteistyössä Kotiteollisuus-yhtyeen kanssa kesämyyntiin 2013. Kesäksi 2014 KOFF Rock -lagerille on tulossa uusi maku, joka on saanut twistiä rockin kotimaassa USA:ssa kasvaneesta Cascade-humalasta.

Suurin osa suomalaisista ei aktiivisesti etsi uusia rock-bändejä, mutta löytää ne helpommin suosikeikseen, kun tunnetut rock-persoonat suosittelevat niitä ensin. Siksi KOFF Rock -projektiin kuuluu vahva yhteistyö Radio Rockin ja tunnettujen musiikkivaikuttajien, kuten Jussi 69:n ja Jone Nikulan kanssa.

Huhtikuun alussa KOFFin nettisivuilla www.koff.fi aktivoituu osio, jossa oman rock-bändinsä voi esitellä promokuvin ja musiikkivideoin. Rekisteröinnin jälkeen bändeille aukeaa mahdollisuus saada keikkavarauksia Sinebrychoffin asiakasravintoloihin eri puolille Suomea. Rock-musiikin ystävät saavat sivustolla mahdollisuuden tutustua nousevien tähtien musiikkiin, tukea heidän tietään tähtiin Facebook-tykkäyksin ja voittaa omaan käyttöönsä lippuja kesän parhaille festareille (Ruisrock, Sonisphere, Tuska, Ilosaarirock) ja KOFF-keikoille.

TUOTETIEDOT

KOFF Rock
Ainesosat vesi, ohramallas, ohra, panimosiirappi, humala
Oluttyyppi lager