PURE ENERGY. NO CALORIES.

Kalorien välttäminen juomissa on kasvava trendi maailmalla ja Suomessa. Battery vahvistaa valikoimaansa kesäksi kahdella kalorittomalla uutuudella.

Kaloriton energiajuoma Battery No Calories lanseerataan Battery Sugarfreen tilalle. Sen maku säilyy yhtä erinomaisena kuin Sugarfreen. Parikseen No Calories saa limenmakuisen energiajuoman Battery No Calories Lime. Se on ensimmäinen kaloriton makuenergiajuoma Suomessa ja makutestin selkeä suosikki: raikkaus, makeus ja uutuusarvo olivat kohdallaan (Research Insight 2014). Molemmat uutuudet myydään 33 cl tölkissä, Battery No Calories myös 40 cl kierrätysmuovipullossa.

Kalorittomat ja sokerittomat energiajuomat ovat selvässä kasvussa. Etenkin naiset kaipaavat kalorittomia makuvaihtoehtoja (Canadien 2013, Kopla 2014). Uutuuspakkausten hopeinen väri eroaa Batteryn mustasta ja viestii uutuuksien kalorittomuudesta.

Battery on Sinebrychoffin oma innovaatio, ja se tuotiin Suomen markkinoille 1997. Tällä hetkellä sitä myydään yli 30  maassa ympäri maailmaa. Battery on energiajuomien markkinajohtaja Suomessa niin volyymissa kuin arvossa ja kuluttajien mielimerkki, jolla on ylivertainen brändimielikuva. Se on tutkimusten mukaan myös parhaan makuinen, laadukkain ja tehokkain energiajuoma (Canadian 2013, Clarity Energy drink tracking 06/2014).

Battery panostaa jatkuvasti markkinatutkimukseen ja kuluttajalähtöiseen tuotekehitykseen. Kysyntää luodaan mediamainonnalla, tapahtuma- ja musiikkiyhteistyöllä sekä sponsoroimalla kuluttajia kiinnostavia urheilulajeja, mm. MotoGP:tä ja lumiurheilua. Battery on juuri tehnyt yhteistyösopimuksen Moto2 -huippukuljettaja Mika Kallion ja Moto3-kuljettajan Niklas Ajon kanssa ja tukee myös Kallio Racing Teamia, jossa Mikan veli Vesa Kallio luotsaa uusia suomalaisia lupauksia.

Battery-valikoima maaliskuussa 2015

Battery Energy Drink — se aito ja alkuperäinen
Battery No Calories — täydet tehot, ei kaloreita
Battery No Calories Lime — Suomen 1. kaloriton makuenergiajuoma, raikas limen maku
Battery Jungled — hedelmäisen virvoitusjuoman maku, täydet Battery-tehot
Battery Remix — marjaisa virvoitusjuoman maku, täydet Battery-tehot

Jakelu alkaa 16.3.2015.

Battery No Calories
— energiajuoma
Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml)
Sisältää makeutusaineita. Sisältää aspartaamia (fenyylialaniinin lähde).
Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.
VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa.
Käyttösuositus enintään 3 tölkkiä tai 2 pulloa päivässä.
Ainesosat: Vesi, happamuudensäätöaineet E330, E331 ja E332, hiilidioksidi, aromit, kahvi- ja guaranauute (kofeiini 320 mg/l), makeutusaineet E950 ja E951, säilöntäaine E211, väri E150d, vitamiinit (riboflaviini, niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).
Ravintosisältö per 100 ml
Energia 8 kJ / 2 kcal
Rasva 0 g
 josta tyydyttynyttä 0 g
Hiilihydraatit 0 g
 joista sokereita 0 g
Proteiini 0 g
Suola 0,13 g
Riboflaviini 0,6 mg/43 %*
Niasiini 8,0 mg/50 %*
B6-vitamiini 1,8 mg/129 %*
B12-vitamiini 1,0 µg/40 %*
Pantoteenihappo 2,0 mg/33 %*
* päivän saannin vertailuarvosta
Pakkaukset: 33 cl tlk, 40 cl KMP

Battery No Calories Lime
— energiajuoma
Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml)
Sisältää makeutusaineita. Sisältää aspartaamia (fenyylialaniinin lähde).
Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.
VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa.
Käyttösuositus enintään 3 tölkkiä päivässä.
Ainesosat: Vesi, happamuudensäätöaineet E330, E331 ja E332, hiilidioksidi, luontaiset aromit, makeutusaineet E950 ja E951, kofeiini 320 mg/l, säilöntäaine E211, vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo), väri E104 ja E131.
Ravintosisältö per 100 ml
Energia 8 kJ / 2 kcal
Rasva 0 g
  josta tyydyttynyttä 0 g