Sinebrychoff yhteistyöhön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa

Sinebrychoff aloittaa markkinointiyhteistyön HJK:n ja Sonera Stadiumin kanssa. Sinebrychoffin ja HJK:n yhteistyön tavoitteena on kehittää stadionin viihtyvyyttä ja vauhdittaa HJK:n matkaa EURO-peleihin. Yhteistyöbrändinä toimii Carlsberg-olut, joka on kansainvälisillä areenoilla tukenut näkyvästi huippujalkapalloilua jo 1970-luvulta saakka.

”Tämä on meille merkittävä yhteistyösopimus vahvasti jalkapalloon panostavan toimijan kanssa, ja aktiivinen osa stadionin, tapahtumien ja asiakaskokemuksen kehittämissuunnitelmaa,” sanoo HJK:n ja Sonera Stadiumin toimitusjohtaja Aki Riihilahti.

Yhteistyöhön kuuluvat muun muassa Carlsbergin näkyvyys HJK:n pelipaidassa ja Sonera Stadiumilla ja anniskelumyynti stadionin palvelupisteissä, joiden määrää ja valikoimaa aiotaan lisätä yhteistyön myötä. Myös Sinebrychoffin Suomessa valmistama virvoitusjuoma Coca-Cola on jatkossa näkyvästi mukana stadionilla.

”Jalkapallo luo suuria elämyksiä ja kokoaa ihmisiä yhteen. Panostamme anniskelutilojen viihtyvyyteen ja teemme ottelutapahtumista monipuolisempia ja sosiaalisempia erilaisten promootioiden ja tapahtumien avulla. Omalta osaltamme haluamme olla mukana siivittämässä HJK:ta kohti kansainvälistä menestystä”, kertoo Sinebrychoffin markkinointijohtaja Kirsi Räikkönen.

Carlsberg on toiminut kansainvälisesti jalkapalloilun yhteistyökumppanina jo kymmeniä vuosia, olut on ollut muun muassa FC Liverpoolin sponsorina – yhteistyö on yksi urheiluhistorian pisimpiä. Carlsberg on myös tällä hetkellä yksi Englannin Valioliigan ja jalkapallon EM-kisojen pääyhteistyökumppaneista.

viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff, puh 040 830 7176, email: timo.mikkola@sff.fi
markkinointijohtaja Kirsi Räikkönen, Sinebrychoff, puh 040 7700 804, email: kirsi.raikkonen@sff.fi
toimitusjohtaja Aki Riihilahti, HJK ja Sonera Stadium, puh 0400 794 654, email: aki.riihilahti@hjk.fi

195-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fiwww.facebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — YouTube: Sinebrychoff1819  — www.kohtuullisesti.fi

Avainsanat: