RETKIPYÖRÄILYN NIKSIT TUTUIKSI

Report this content

SIUNTION KYLPYLÄ LEHDISTÖTIEDOTE 2002-06-26 Siuntiossa tapahtuu ! RETKIPYÖRÄILYN NIKSIT TUTUIKSI Syyskuussa järjestetään vielä yhtenä viikonloppuna ohjattu polkupyöräretki Helsingin "kultahammasrannikolta" Kuninkaantietä pitkin Siuntioon. Retkeä vetää retkipyöräilyn ammattilainen Merja Vuorinen. Retki on päivämatka ja Siuntioon pyöräillään noin viidessä tunnissa. Kilometrejä kertyy kuutisenkymmentä. -Tämä on tavalliselle kuntoilijalle tarkoitettu retki jossa pysähdellään peppua ja reisilihaksia lepyttämään noin kymmenen kilometrin välein. Huoltoauto kulkee mukana. Sunnuntaikuntoilijan taso riittää osallistumiseen, Siuntion Kylpylästä vakuutetaan. Perillä polkijoilla on mahdollisuus hemmotteleviin hoitoihin. Lisäksi sauna- ja allasosasto ja ravintolan iltaohjelma tarjoaa rentouttavan loppuillan. Pyöräilyviikonloppu on 14.-15.9. Tarkemmin:www.siuntionkylpyla.fi Siuntio on täydenpalvelun kylpylä Siuntio tarjoaa aikuisille, yrityksille ja perheille teemaviikonloppuja ja hemmottelevia kylpylälomia. Viime vuonna täysin uudistettu Kylpylä on valmis ottamaan vastaan vaativia vieraita. Uusi, täydet oikeudet omaava, laadukas à la carte -ravintola houkuttelee monipuolisilla menuillaan. Siuntion Kylpylä kuuluu Miinan Hoitolat Oy -osakeyhtiöön, johon kuuluu myös Asumispalvelukeskus Wilhlemiina Helsingin Pikku-Huopalahdessa. Miinan Hoitolat Oy:n liikevaihto vuonna 2001 oli 18,6 miljoonaa euroa (111 miljoonaa markkaa) ja se työllisti noin 400 henkilöä, henkilötyövuosina noin 332. Miinan Hoitolat Oy:n osakekannan omistaa Miina Sillanpään säätiö. Lisätietoja antaa: Kuvat: kuvia Siuntion kylpylästä / liikkuminen voi noutaa vapaasti julkaistavaksi www.siuntionkylpyla.fi/press Siuntion Kylpylä markkinointipäällikkö Anita Hellstén puh (09) 2606 0660 050 568 1574, anita.hellsten@miinanhoitolat.fi ilmoittautumiset pyöräilyviikonloppuun: Siuntion Kylpylä, myyntipalvelu puh: (09) 260 6060 siuntio@miinanhoitolat.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/26/20020626BIT00640/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/26/20020626BIT00640/wkr0002.pdf