Uuden ŠKODA Octavia Combin debyytti jääkiekon MM-kilpailuissa

› 45 uutta ŠKODA Octavia Combia MM-kisa-autona Helsingissä ja Tukholmassa
› ŠKODA jääkiekon MM-kilpailujen pääsponsorina jo 21. kerran
› Maailman pisin yhtäjaksoinen MM-tason pääsponsorointiyhteistyö
› ŠKODA-kisa-autoilla ajettu kaikkiaan yli 5,2 milj. kilometriä 21 yhteistyövuoden aikana.
› Ladattavissa 2013 IIHF WCS App powered by ŠKODA –sovellus, mitä kautta saatavana
  runsaasti MM-kisainformaatiota

ŠKODA on ollut vuosittain järjestettävien jääkiekon MM-kilpailujen pääsponsorina jo 21 kertaa, yhteistyö alkoi vuonna 1993. Kyseessä on maailman pisin yhtäjaksoinen MM-tason pääsponsoriyhteistyö, mikä noteerattiin myös Guinnessin Ennätystenkirjassa viime vuonna. Tänä vuonna MM-kisat pelataan 3. – 19.5.2013 Helsingissä ja Tukholmassa. Uusi ŠKODA Octavia Combi on isossa roolissa kilpailuissa. Octavia Combi on MM-kisa-autona jo ennen varsinaista mallin lanseerausta markkinoille.

“Jääkiekko on yksi kulmakivi Škodan maailmanlaajuisessa sponsorointistrategiassa. Näkyvyys vahvistaa ŠKODA-imagoa ja tunnettuutta”, sanoo ŠKODA Auton pääjohtaja Winfried Vahland ja jatkaa, ”Tänä vuonna MM-kilpailut ovat osa uutuuslanseerausta, kun 45 uutta ŠKODA Octavia Combi –autoa kuljettaa kisatoimitsijoita ja vieraita Helsingissä ja Tukholmassa, jo ennen virallista mallin lanseerausta markkinoille.” Uusi Octavia Combi lanseerataan eri markkinoille toukokuusta lähtien. Suosikkimallin kolmas sukupolvi on tyylikäs ja entistäkin tilavampi ja toiminnallisempi, se tarjoaa useita innovatiivisia turvallisuus- ja mukavuusratkaisuja.

Viralliset ŠKODA-kisa-autot ovat 21 yhteistyövuoden aikana kuljettaneet kisatoimitsijoita ja vieraita yhteensä 5,2 milj. kilometriä, mikä vastaa ajoa 125 kertaa maapallon ympäri.

ŠKODA-logo kaukalon keskiympyrässä on jo pitkään ollut MM-kisojen symboli. Logo näkyy myös kaukalon laidalla ja kaukalon ulkokulmissa esillä ovat uutuusmallit Octavia Liftback ja Combi. Tällä kertaa kaukalon laidalla on myös värikkäitä lasten piirtämiä ŠKODA-aiheisia kuvia. Logo on näkyvissä myös kolmen maajoukkueen kypärissä ja paidoissa. ŠKODA on näkyvästi esillä myös kisa-areenoilla ja niiden ulkopuolella, missä standeillä on esillä ŠKODA-autoja sekä yleisölle erilaisia aktiviteetteja ja pelejä.

2013 IIHF WCS App powered by ŠKODA on ilmainen sovellus, joka tarjoaa runsaasti tietoa kisoista suoraan älypuhelimeen tai tablettiin. Sovellus on ladattavissa skoda.fi –sivun kautta. Sen avulla voit seurata tuloksia, tilastoja ja paljon muuta.

ŠKODA on sitoutunut pitkäaikaiseen sponsoriyhteistyöhön MM-jääkiekossa. Vuona 2012 yhtiö allekirjoitti 5 vuoden jatkosopimuksen vuoteen 2017 saakka kansainvälisen jääkiekkoliiton kanssa. ”Haluamme kasvaa tulevaisuudessa ja kansainvälisesti vahvistaa asemaamme. Jääkiekon MM-kilpailut yhtenä maailman tunnetuimpana vuosittaisena urheilutapahtumana on erittäin hyvä näyttämö brandillemme ja tuotteillemme”, sanoo Škodan pääjohtaja.