Varatuomari Maija Koskela on nimitetty Helkama-Auto Oy:n toimitusjohtajaksi

Varatuomari Maija Koskela on nimitetty ŠKODA-autoja maahantuovan Helkama-Auto Oy:n toimitusjohtajaksi. Maija Koskela on aiemmin toiminnut yhtiön lakimiehenä ja Helkama-Kiinteistöt Oy:n toimitusjohtajana sekä Helkama-Auto Oy:n vt. toimitusjohtajana viime vuoden toukokuun alusta lähtien.

"Laaja ŠKODA-mallisto, vahva myynti- ja huoltoverkosto sekä korkea asiakastyytyväisyys ovat luonneet vankan perustan Škodan menestykselle", Maija Koskela toteaa ja jatkaa, "Vuonna 2013 ŠKODA oli kolmanneksi myydyin henkilöautomerkki 8,1 %:n markkinaosuudella ja viime vuonna uudistunut ŠKODA Octavia oli toiseksi myydyin automalli. Mallistouudistukset jatkuvat myös tulevaisuudessa ja mallistoon tullaan esittelemään myös uusia malliversioita. Seuraavaksi lanseeraamme tämän vuoden tammikuussa uudet Rapid Spaceback sekä Yeti -mallistot. "

Helkama-Auto on ŠKODA-autojen, -varaosien ja -lisävarusteiden maahantuoja Suomessa. Asiakkaita palvelee maan kattava itsenäisten ŠKODA-jälleenmyyjien ja -huoltopisteiden verkosto. Helkama-Auto Oy on perheyhtiö, osa yli satavuotiasta Helkama-yritysryhmää. Helkama-Auton tytäryhtiö, Helkama Rent Oy, edustaa Avis- ja Budget-autovuokrausketjuja Suomessa.

Lisatietoja:

Toimitusjohtaja Maija Koskela, maija.koskela@helkama-auto.fi, puh: (09) 8598 206.