Video suojatoimenpiteistä ŠKODA AUTON tehtailla

› ŠKODA AUTO ja KOVO-ammattiliitto ovat yhteistyössä sopineet yli 80 pakollisesta suojatoimenpiteestä työntekijöiden terveyden turvaamiseksi
ŠKODA julkaisee lyhyen videon päivittäisen työnteon suojatoimenpiteistä

Mladá Boleslav 18. toukokuuta 2020. KOVO-ammattiliiton kanssa käytyjen neuvottelujen mukaisesti ŠKODA AUTO käynnisti uudelleen tuotannon Tšekin kolmella tehtaallaan 27. huhtikuuta 2020. Nyt julkaistulla videolla näytetään, miten työntekijöiden terveyttä turvaavat suojatoimenpiteet on tehtailla otettu käyttöön.

Kaksi viikkoa Tšekin kolmen tehtaan uudelleenkäynnistämisen jälkeen ŠKODA AUTO otti maanantaista 11. toukokuuta alkaen Mladá Boleslavin ja Kvasinyn tehtailla taas käyttöön myös yövuoron. Näin on jälleen päästy yksi askel lähemmäs normaalia toimintaa, ja samalla jatketaan kattavien Turvallinen tuotanto- ja Turvallinen toimisto -konseptien noudattamista. ŠKODA AUTO pyrkii kaikin keinoin suojaamaan työntekijöidensä terveyttä ja estämään koronavirustartunnat työpaikoilla tiukkoja hygieniasääntöjä ja kattavia suojatoimenpiteitä noudattamalla.

ŠKODA AUTO on yhteistyössä KOVO-ammattiliiton kanssa kehittänyt ja toteuttanut yli 80 pakollista suojatoimenpidettä. Škodan käyttämillä online-alustoilla nyt julkaistu lyhyt video näyttää, miten nämä suojatoimenpiteet tehtailla käytännössä toimivat.