• SKT-GROUP Oy/

Eloisa väriruiske hiuksiin vain 10 minuutissa Fudgen uusilla Colour Conditioning Treatments -värihoidoilla!

Älä anna mielialasi kuihtua hiusvärisi mukana!  Turvaa, paranna ja pidennä värisi kestoa uusilla Fudge Colour Conditioning Treatments -värihoidoilla bruneteille, punapäille ja blondeille.

Uusi vallankumouksellinen micropigmentti-teknologia hyödyntää pieniä high definiton -värjättyjä micropigmenttejä, jotka pystyvät läpäisemään tehokkaasti hiuksen pinnan. Aines sisältää ainutlaatuisen yhdistelmän B5-vitamiinia ja hyrdrolisoitua villakeratiinia, joka vahvistaa hiusta antaen samalla loistavan käsittelyalustan uudistumiselle ja kosteutukselle. Kaikki tämä vain alle kymmenessä minuutissa!

Fudge Colour Conditioning Treatment on ihanteellinen virkistämään, uudistamaan ja piristämään hiusväriä värjäysten välillä ja on saatavana parturi-kampaamoista. Yhdestä pussista riittää noin 2-3 käsittelyyn.

Käyttö: Pese hiukset shampoolla, poista ylimääräinen kosteus ja käytä väriisi sopivaa Fudge Colour Conditioning Treatment -värihoitoa.  Anna vaikuttaa 10 minuuttia, kuivaa hyvin ja muotoile normaalisti.

Rohkea, eloisa, kauniisti hoidettu väri hetkessä on nyt mahdollista joka päivä!

Suositushinta: Fudge Colour Conditioning Treatment  (Blonde, Brunette ja Red Head) 25ml/ 3,50

Fudge-tuotteita myyvät parturi-kampaamot kautta maan.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen, SKT-GROUP Oy, saara.salminen@skt.fi, P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy asiakaspalvelu, asiakaspalvelu@skt.fi, P. 0201 757 760

Netti: www.fudge.com

Fudge on australialainen hiustuotebrändi, jolla on särmää. Laajasta valikoimasta löytyy hiusten hoito,- muotoilu,-ja viimeistelytuotteita sekä hiusvärit.