Esittelyssä UUSI, rokkaava hiustenmuotoilusarja STRUCTURE!

MIKÄ ON STRUCTURE?
Tyyli on vaistoa, luovuutta ja intohimoa. Me tuomme tuotteet sen toteuttamiseen, sinä rakennat lopputuloksen. STRUCTURE on dynaaminen kokoelma korkealuokkaisia hiusten muotoilutuotteita. Tarkka tyyli vaatii kampaamotasoisia tuotteita, jotka on luotu nimenomaan tämän päivän tarkkojen nuorten aikuisten tarpeet huomioon ottaen, kuluttajaystävälliseen hintaan.

STRUCTURE on JOICOn uusi ja rohkea hiusten muotoilusarja, jossa on 9 toimivaa ja tehokasta muotoilutuotetta. Anna luovien ajatustesi virrata ja toteuta ideasi näillä tuotteilla! Valmistele hiuksesi täydellisen muodikkaaseen viimeistelyyn. Luo kampauksia, jotka vaativat joustavan notkeaa tai vahvaa tukea. Valitse mattainen tai kiiltävä viimeistely. Sinä tuot luovuuden, me tuomme tuotteet, joilla sitä toteutat! Mantramme on: ei enää tylsiä hiuksia!

ESITTELYSSÄ Muotoilun valmistelijasuihke, seitsemän erilaista vahaa ja kuivaakin kuivempi hiuskiinne:

STRUCTURE Foundation
Hair Prep & Primer -muotoilun valmisteluun
Ihanteellinen valmistellessasi hiusta muotoiluun. Luo ideaalin pohjan muotoilulle ja selvittää hiukset. Antaa kosteutta ja kevyttä kiiltoa lisäämättä painoa.
Käyttöohjeet: Suihkuta kauttaaltaan pyyhekuiviin hiuksiin. Kampaa läpi. Jatka muotoilua valitsemillasi tuotteilla.
Pitokerroin:0
Suositushinta: 150ml/ 15,95

STRUCTURE Define
Lightweight shine wax - kevyt kiiltovaha
Luo kevyttä, joustavaa tukea ja erottelee. Maksimaalinen kiilto. Ideaalinen lyhyistä keskipitkiin hiuksiin, jos haluat ultrakiiltävän, teksturoidun lookin, jota voit työstää ja muotoilla.
Käyttöohje: Lisää pieni määrä kuiviin hiuksiin ja muotoile.
Pitokerroin:1

STRUCTURE Twist
Styling Gum - muotoilupihka
Antaa kevyttä liikkuvuutta ja tekstuuria, joustavaa tukea ja pehmeän kiillon.
Käyttöohje: Lisää pyyhekuiviin/kuiviin hiuksiin. Muotoile.
Pitokerroin:2

STRUCTURE Sculpt
Styling Clay - muotoilusavi
Muotoile tyylisi joustavalla tekstuurilla, erottelulla ja pehmeällä kiillolla.
Käyttöohje: Lisää kosteisiin tai kuiviin hiuksiin ja muotoile.
Pitokerroin:2

STRUCTURE Adapt
Texture paste -rakennekitti
Lisäät joustavaa erottelua keskivahvalla tuella ja mattaisella viimeistelyllä. Voit uudelleenmuotoilla pitkin päivää.
Käyttöohje: Kuiviin tai kosteisiin hiuksiin saavuttaaksesi joustavan tuen.
Lisää tarvittaessa luodaksesi kovemman pidon.
Pitokerroin:3

STRUCTURE Shape
Texture Créme -rakennevoide
Muovailtavaa tekstuuria puolimattaisella viimeistelyllä. Täydellinen luodessasi sotkuisen lookin. Kuiviin tai kosteisiin hiuksiin.
Käyttöohje: Hiero pieni määrä tuotetta käsissä. Muotoile.
Pitokerroin:3

STRUCTURE Paste
Flexible Adhesive -joustava muotokitti
Erottelee ja luo tekstuuria pitävästi, mutta joustavasti. Täysin mattainen lopputulos. Loistava rouheille ja urbaaneille tyyleille.
Käyttöohje: Hiero pieni määrä tuotetta käsissä. Muotoile.
Pitokerroin:4
Suositushinta: 75 ml/ 15,95

STRUCTURE Glue
Extreme Créme -äärimmäinen hiusliima
Saat hurjaa, äärimmäisen vahvaa pitoa hiuksiisi. Täydellinen jäätäviin muotoihin. Tällä luot painovoimaa uhmaavia kampauksia!
Käyttöohje: Hiero pieni määrä pyyhekuiviin hiuksiin.
Pitokerroin:5
Suositushinta: 150 ml/ 15,95

STRUCTURE Finish
Instant Hold Hair Spray - välittömästi kuivuva hiuskiinne
Juuri tämän tarvitset lukittaaksesi hiustyylin paikoilleen. Käytä viimeisenä tuotteena saadaksesi välittömän pidon.
Käyttöohje: Suihkuta 20-30cm etäisyydeltä hiuksiin.
Pitokerroin:4
Suositushinta: 350 ml/ 15,95

Uudet JOICO STRUCTURE -tuotteet ovat saatavilla parturi-kampaamoista joulukuusta 2011 alkaen.

Lisätietoja ja kuvauspyynnöt:
Saara Salminen / SKT-GROUP Oy / saara.salminen@skt.fi / P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy / asiakaspalvelu@skt.fi / P. 0201 757 760

Netti: www.structurehair.co.uk

STRUCTURE -tuotteet valmistaa terveiden hiusten asiantuntija JOICO. JOICO on japanilaisen Shiseidon omistama ammattilaisten hiustuotebrändi, joka on perustettu vuonna 1975. JOICO on omistautunut tekemään taidetta terveistä hiuksista; “The Art of Healthy Hair”. Kaikkiin JOICOn hiustenhoito-, muotoilu-ja viimeistelytuotteisiin sekä hiusväreihin käytetään viimeisimpiä teknologisia läpimurtotekniikoita, jotka yhdistetään inspiraatioon taiteesta ja muodista. Näin saadaan ennätyksellisen laadukkaita ja toimivia tuotteita.

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta.