Ihania uutuustuotteita luonnonmukaiseen Organic-hiustuotesarjaan

Iso-Britanniassa kehitetty ja valmistettava Organicin luonnonmukainen hiussarja on ollut markkinoilla jo yli viidentoista vuoden ajan. Hiusvärien ja permanenttiaineiden lisäksi Organicilta on markkinoilla Care Systems -hiustenhoitotuotteet, Control Systems -muotoilutuotteet ja Connect-tuotteet, joista löytyy sekä muotoilu- että viimeistelytuotteita.

Organic tuotteissa käytetään raaka-aineina niin monia luomuviljeltyjä luonnollisia aineisosia kuin mahdollista. Tuotteita ei ole testattu eläinkokein eikä niissä ole väri- tai säilöntäaineita.Hajusteena käytetään ainoastaan eteerisiä öljyjä. Organic -tuotteiden sisältämien raaka-aineiden sertifikaatit takaavat, että ainesosat ovat varmasti luomuviljeltyjä. Organic Control Systems No Plastic Styling on ensimmäinen  hiusten muotoilusarja, joka on täysin vapaa muovijohdannaisista. Tuotteiden ainutlaatuiset, luonnosta johdetut ainesosat takaavat sen, että hiukset liikkuvat luonnollisesti ja säilyttävät niiden luonnollisen
ulkonäön ja tunnun. Tuotteet sopivat kaikille hiustyypeille.

Neljä uutta muotoilutuotetta:

Organic Control No Plastic Styling Gel
Pehmeän tuen antava hiusgeeli, joka sopii erityisen hyvin wet-look-tyyliin ja muihin rakennetta vaativiin tyyleihin. Tuote on valmistettu luonnollisesta merileväuutteesta, joka on loistava kiinnitysaine ja kosteuttaja. Geelin sisältämä glyseriini toimii myös kosteuttajana. Auringonkukansiemenuute antaa hiuksille luonnollisen UV suojan.
Käyttö: Levitä pieni määrä kosteisiin tai kuiviin hiuksiin ja muotoile.
Suositushinta: 150ml/ 25,70

Organic Control Créme
Muotoiluvoide, joka antaa hiuksillesi keskivahvaa pitoa ja rakennetta. Ainutlaatuinen tuote on valmistettu luonnollisesti johdetuista raakaaineista. Muotoiluvoide ei jähmetä hiuksia, vaan säilyttää niiden luonnollisen liikkuvuuden ja tyylin. Ei sisällä vaseliinia eikä mineraaliöljyä. Voide sopii miellyttävän koostumuksensa vuoksi hyvin päivittäiseen käyttöön.
Käyttö: Levitä pieni määrä kosteisiin tai kuiviin hiuksiin ja muotoile.
Suositushinta: 75ml/ 25,70

Organic Connect Wax
Voimakkaan tuen antava vaha, joka sopii lyhyille hiuksille tuomaan rakennetta veistoksellisiin lookeihin. Loistava viimeistelytuote, erityisesti kuivaan ja pörröiseen hiukseen. Ei sisällä vaseliinia tai mineraaliöljyä. Sisältää mehiläisvahaa sekä kosteuttavia ja hoitavia ainesosia.
Käyttö: Ota pieni määrä tuotetta kämmeniisi ja hiero kämmeniä yhteen.Levitä sitten kosteisiin hiuksiin ja muotoile.
Suositushinta: 75 ml / 25,70

Organic Connect Putty
Keskivahvan tuen antava muotoilutuote sopii upeasti myös latvojen pehmeään viimeistelyyn. Sisältää mehiläisvahaa sekä hoitavia, tuuheuttavia ja kiiltoa tuovia ainesosia. Ehkäisee föönauksesta johtuvia
vaurioita. Ei sisällä silikonia.
Käyttö: Ota pieni määrä, 2-4 painallusta tuotetta kämmeniisi ja hiero kämmeniä yhteen. Levitä sitten kosteisiin hiuksiin ja muotoile.
Suositushinta: 150 ml/ 27,70

Organic-tuotteet ovat saatavilla parturi-kampaamoista.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen/ SKT-GROUP Oy, saara.salminen@skt.fi, P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy/ asiakaspalvelu, asiakaspalvelu@skt.fi , P. 0201 757 760

Netti: www.organiccoloursystems.com