• SKT-GROUP Oy/

Inspiroidu kuninkaallisista hiustyyleistä, jotka on luotu TIGI Catwalk Your Highness Volume Collection -tuottein.

TIGI Catwalk on luonut hienostuneita hiustyylejä britanian odotetuista kuninkaallisista häistä inspiroituneena. Näillä lookeilla klassisista laineista sieviin nutturoihin saa varmaa kuninkaallista tunnelmaa alttarille. Kuninkaallista kohtelua annat omillekin hiuksillesi TIGI Catwalkin volyymia antavilla Your Highness-tuotteilla!

PUNK PRINCESS
Hiusten kiepauttaminen päälaelle kuohkeaksi keoksi lisää monta senttiä pituuteen! Morsiamen yleissiluetti saa myös tasapainoa. Käännä hiusten latvat siistille nutturalle takaa ja muista, että morsiamen kampauksen takaosa on se, mitä vieraat tuijottavat pitkän aikaa seremoniassa.

MAD MAJESTIC VOLUME
Kampauksen A-linjaan taiteiltu muoto sopii hyvin hunnun kanssa. Tämä look luottaa runsaaseen volyymiin, joka on sijoitettu hiusten keskipituuksiin ja latvoihin. Hiusten tyvi jätetään vähemmän kuohkeaksi.

CROWNING GLORY
Tämä on “tiaratukka”: taaksekammattu kampaus, jossa on asennetta. Sopii siis erinomaisesti kuninkaalliseen tyyliin. Tyyli on saanut inspiraationsa Christopher Kanen S/S 11 -muotinäytöksestä, jonka teema oli äärimmäisen trendikäs “Young Royals”. Avainasiat tässä tyylissä ovat volyymin vastakohdissa- kiillotetussa päälaessa ja vapaina ja laineikkaina hulmuavissa latvoissa.

ROYAL WAVE OFF
Kuninkaallinen kihlajaisföönaus on täydellinen vaihtoehto myös häämatkakampaukseksi. Löysästi kiharretut laineet latvoissa tuovat hienostunutta tekstuuria “just married” -tyylille.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:
Saara Salminen, SKT-GROUP Oy
saara.salminen@skt.fi
P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut:
SKT-GROUP Oy, asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@skt.fi
P. 0201 757 760

Netti:
www.tigihaircare.com
www.youtube.com/catwalk

TIGIn maailmanlaajuinen menestystarina on jo varmasti kaikille tuttu. Yli 20 vuotta sitten Mascolon veljekset perustivat TIGIn, joka on sittemmin laajentunut ja kasvanut yhdeksi suurimmista hiustuotesarjoista maailmalla ja Suomessa. TIGI koostuu useasta tuoteperheestä: Bed Head, Catwalk, S-factor, Rockaholic, B for Men, Love, Peace & the Planet sekä TIGI Colour ja Bed Head Make-up.TIGI kääntää muotitrendit tyylikannanotoiksi ja suunnittelee tuotteet, joilla ne voi toteuttaa. Oletpa sitten rokkitähti, punaisten mattojen glamourkuningatar tai hienostunut kaunotar, TIGIllä on oikeat tuotteet sinulle!