JOICO esittelee syys/talvi 2011 hiuskuvakokoelmansa

Smoke & Mirrors volume 2:ssa kohtaavat Yin ja Yang

Puhtaita linjoja, rakenteellisia muotoja, innovatiivista värien käyttöä ja ajatuksia provosoivaa elementtien vastakkainasettelua. Näistä elementeistä on tehty JOICO®n kansainvälisen taiteellisen tiimin Damien Carneyn ja Sue Pembertonin Smoke & Mirrors syys-talvi kokoelma. Smoke & Mirrors yhdistelee ennakkoluulottomasti voimakkaan selkeät leikkausmuodot ja kaupallisen pehmeät ruskan sävyt. Värit on aseteltu kampauksiin luovasti ja leikkausta korostaen. “Minimalismi voi olla tyrmäävää”, kommentoi Carney. “Tänä päivänä taiteessa, muodissa ja sisustuksessakin nähdään paluuta selkeimpiin ja käytännöllisiin linjoihin.”

Kaikki kokoelman kuvat ovat vapaasti lehdistön käytettävissä.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt/PRESS: Saara Salminen/ SKT-GROUP Oy,  saara.salminen@skt.fi tai P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy, asiakaspalvelu P. 0201 757 760

Netti: www.joicoeurope.com

JOICO on japanilaisen Shiseidon omistama ammattilaisten hiustuotebrändi, joka on perustettu vuonna 1975. Se on omistautunut tekemään taidetta terveistä hiuksista; "The Art of Healthy Hair". Kaikkiin JOICOn hiustenhoito-, muotoilu-ja viimeistelytuotteisiin sekä hiusväreihin käytetään viimeisimpiä teknologisia läpimurtotekniikoita, jotka yhdistetään inspiraatioon taiteesta ja muodista. Näin saadaan ennätyksellisen laadukkaita ja toimivia tuotteita.

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja Senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta.