Kestävä kosteussuoja kampaukselle JOICO Design Collection Humidity Blockerilla!

Humidity Blocker on pitoa antamaton viimeistelysuihke, joka muodostaa hiuksen pinnalle kalvon, joka suojaa kampausta ilmankosteudelta ja poistaa pörröisyyden. Sen avulla kampauksesi selviää syys -ja talvimyrskyjen koettelemuksista latistumatta ja pörrööntymättä.

TARKOITETTU
Kaikille hiustyypeille suojaamaan viimeisteltyjä kampauksia.
• muodostaa hiuksen pinnalle painottoman ja näkymättömän kalvon, joka suojaa tehokkaasti ilmankosteudelta,
poistaa pörröisyyden ja ehkäisee kampauksen latistumista
• viimeistelevä kalvo ei anna pitoa.

LOPPUTULOS
Viimeistellyillä kampauksilla on koko päivän kestävä kosteussuoja. Tuote poistaa myös pörröisyyden ja kähertymisen sekä ehkäisee kampauksen latistumista.

VINKKI
Tuote on tarkoitettu käytettäväksi muotoiluprosessin päätteeksi. Käytä ensin yhtä tai useampaa JOICO Design Collection -sarjan tuotetta valintasi mukaan ja suojaa sen jälkeen kampauksesi latistumiselta Humidity Blocker -viimeistelysuihkeella.

Suositushinta: JOICO Design Collection Humidity Blocker 150 ml / 30,20

JOICO-tuotteet ovat saatavilla parturi-kampaamoista kautta maan.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen/ SKT-GROUP Oy / saara.salminen@skt.fi/ P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP OY/ asiakaspalvelu@skt.fi / P. 0201 757 760

Netti: www.joicoeurope.com

JOICO on japanilaisen Shiseidon omistama ammattilaisten hiustuotebrändi, joka on perustettu vuonna 1975. Se on omistautunut tekemään taidetta terveistä hiuksista; "The Art of Healthy Hair". Kaikkiin JOICOn hiustenhoito-, muotoilu-ja viimeistelytuotteisiin sekä hiusväreihin käytetään viimeisimpiä teknologisia läpimurtotekniikoita, jotka yhdistetään inspiraatioon taiteesta ja muodista. Näin saadaan ennätyksellisen laadukkaita ja toimivia tuotteita.

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta.