• SKT-GROUP Oy/

Kevään 2012 hiusmuoti sykkii väriä ja energiaa. "15 Minutes Fame" -trendikokoelma näyttää suuntaa.

SKT Academyn kevään 2012 trendikokoelma 15 Minutes Fame sykkii väriä ja energiaa. Se on inspiroitunut New Yorkin boheemeista piireistä, taiteesta, ja erilaisista kiehtovista persoonista. Andy Warhol totesi legendaarisesti kaikkien olevan tulevaisuudessa 15 minuuttia kuuluisia.

Kuuluisa tai ei, jokainen voi loistaa ja erottua tyylillään. Ja tyylin viimeistelyn ei tarvitse kestää maksimissaan kuin 15 minuuttia. Helppo räätälöity leikkaus johon vahva väri antaa voimaa on jo kuin kampaus itsessään. Oikein valituilla muotoilu- ja viimeistelytuotteilla eri lookit on helppo toistaa myös kotioloissa. Ammattilaiseen luottaminen takaa onnistumisen ja säästää hintansa takaisin.

15 Minutes Fame -kokoelma koostuu yhdeksästä erilaisesta väristä ja leikkauksesta. Kokoelmasta löytyy ideoita erilaisille hiuslaaduille ja -pituuksille. Kevään 2012 pääpaino on kuitenkin lyhyemmissä ja voimakkaammissa linjoissa. Hiusten vahvuutta korostetaan leikkauksilla ja tuotevalinnoilla.

Myös värit ovat selkeästi voimistuneet. Klassisen väripaletin lisäksi mukana on uusia sävyjä kuten syreeni, jää ja siena.

Kokoelman kuvat ovat lehdistölle julkaisuvapaita, kunhan niissä mainitaan tekijätiedot TIGI Finland tai JOICO Finland tai Fudge Finland. Kuvista löytyy sekä taustalliset lähikuvat, että kokovartalokuvat valkoisella taustalla.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen /SKT-GROUP Oy / saara.salminen@skt.fi / P. 050 562 3535

SKT Academy on SKT GROUP:in koulutusosasto. Suomen TIGI-, JOICO- ja Fudge -taiturit (mm. Mikko Vainio, Jukka Tikkinen, Riika Vanha-aho, Kristel Tamm) tarjoavat trendi- ja tekniikkakoulutusta kampaamoalan ammattilaisille. Lisäksi SKT Academyn Pro-tiimi on mukana monissa erilaisissa näytös- ja kuvausprojekteissa. SKT Academy julkaisee kaksi kertaa vuodessa trendikokoelman, jossa esitellään kauden kaupalliset väri- ja leikkaustrendit.