Lahjaksi kevään sankarittarille

Kevät ja kesä ovat juhlien aikaa. On häitä, konfirmaatioita, valmistujaisjuhlia ja muita hilpeitä hippoja. Syytä pieniin pirskeisiin löytyy vaikkapa kesäloman alkamisesta! Sankaria on syytä muistaa ja laadukkaat kampaamotuotteet ilahduttavat niin nuoria kuin vanhempiakin sankarittaria, takuuvarmasti.

Todelliselle rokkistaralle:
TIGI Rockaholic Born to Rock (200 ml/15,10) on hiuksiin jätettävä hoitosuihke, joka taltuttaa rockelämän takuttamat suortuvat ja suojaa lämpökäsittelyn rasitukselta. TIGI Rockaholic Punk Out -vahalla (75g/16,10) hiuksiin saa räyheää rakennetta ja keskivahvan tuen. Fudgen Root Juice -tyvikohottaja (250g/23,20) antaa nostetta kampaukselle. Loppusilaus suihkitaan TIGI Rockaholic Fun Times -hiuslakalla (400ml/18,10), joka antaa juostavan pidon, suojaa uhkaavalta ilmankosteudelta ja auringon UV-säteiltä. Tuoksuu mansikalle ja sitruunalle!

Klassiselle kaunottarelle:
Cloud nine:n muotoiluraudat ovat muotoilurautojen eliittiä ja edustavat uusinta teknologiaa. Raudoissa on lämpötilansäätö, jonka ansiosta hentoisemmat hiukset säästyvät liian kuumilta lämpötiloilta. Rautoja on saatavilla perinteisen medium-koon lisäksi kaksi muutakin kokoa. Erityisesti lyhyille hiuksille ja matkoille sopii näppärä, vain 15,5cm pitkä Micro Styler (68,50) ja pitkät hiukset pelastaa leveä Wide Styler (215,00). Sileää tai kiharaa - sinä päätät! Kuumien lämpötyökalujen kanssa on muistettava käyttää lämpösuojan sisältävää muotoilutuotetta. Senscience Thermal Design (200ml/16,90) on monipuolinen muotoilusuihke, joka antaa tehokkaan lämpösuojan ja samalla keskivahvan tuen.

Silkkihiuksiselle ladylle:
Aitoja silkin pinta-aktiivisia aineita, silkin aminohappoja ja proteiineja sisältävät JOICO Silk Result tuotteet tekevät hiukset ylellisen pehmeiksi ja silkkisiksi. JOICO Silk Result Shampoo (300ml/ 16,90) antaa hellävaraisen puhdistuksen normaaleille ja hennoille hiuksille ja JOICO Silk Result Conditioner -hoitoaine (300ml/16,90) on raikas ja kosteuttava hoitoaine päivittäiseen käyttöön. Lämpöaktivoituva föönausvoide JOICO Silk Result Straight Smoother (200ml/ 16,90) hoitaa ja suojelee hiuksia kuivumiselta lämpötyökaluja käytettäessä. Silkkisen kokonaisuuden viimeistelee JOICO Silk Result Sheer Gloss (50ml/23,00), joka tekee hiuksen pinnan sileäksi ja antaa hiuksille välittömän hehkun ja kiillon.

Tuotteet ovat saatavilla parturi-kampaamoista.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:
Saara Salminen, SKT-GROUP Oy
saara.salminen@skt.fi
P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut:
SKT-GROUP Oy, asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@skt.fi
P. 0201 757 760

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja Senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta.