Lukitse kosteus hiuksiin ja sulje hiusvauriot ulos uudella Senscience Moisture Lockilla!

Senscience Liquid Luxury -  arvostettu Shiseido laboratorioiden kehittämä hiustenhoitosarja esittelee uuden tulokkaan. Senscience Moisure Lock Leave-in Smoothing Treatment varastoi ja ylläpitää hiuksen ihanteellista kosteustasapainoa.

Se vahvistaa ja suojaa jokaista hiussäiettä. Hiuksista tulee välittömästi pehmeämmät, säteilevämmät ja merkittävästi terveemmät. Moisture Lock on hiuksiin jätettävä hoito, joka on suunniteltu erityisesti suojelemaan, vahvistamaan ja kaunistamaan hiuksia. Erityislaatuinen sekoitus vesiliukoisia silikoneja tekee suojaavan kilven hiuksen päälle, varjelee hiuksia lämpömuotoilulta ja tekee hiuksista kiiltävät, pehmeät ja helpommin käsiteltävät. Sensciencen oma Vitalock-6 -yhdiste korjaa vaurioituneita hiuksia, estää hiusten murtumista ja tekee hiuksista kiiltävät. Sisältää aurinko-ja värisuojan, jotka estävät hiusvärin haalistumista.

Käyttö: Levitä pieni määrä Senscience Moisture Lock:a tasaisesti pyyhekuiviin hiuksiin. Voit tämän jälkeen föönata tai käyttää muita lämpömuotoiluvälineitä tai antaa hiusten kuivua luonnollisesti.

Saatavuus ja suostushinta:
Parturi-kampaamoista
Sensicence Moisture Lock  Leave-in Smoothing Treatment 150ml/ 17,90

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:
Saara Salminen, SKT-GROUP Oy
saara.salminen@skt.fi
P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut:
SKT-GROUP Oy, asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@skt.fi
P. 0201 757 760

Netti: www.senscience.com

Senscience Liquid LuxuryTM on eksklusiivinen hiustuotesarja, jonka on kehittänyt Shiseido Laboratories. Sen innovatiiiviset tuotteet on kehitetty ja testattu vuosien tutkimus- ja kehitystyön tuloksena. Ne ovat laadukkaita tuotteita, jotka on suunniteltu parantamaan hiuksen rakennetta ja koostumusta sekä luomaan täydellisiä hiustenhoitoelämyksiä.