Talvitukka hallintaan!

Pakkasten paukkuessa on taas aika kaivaa esiin hiusjipot, joilla pipon alla hautuvat kutrit saadaan ojennukseen. Tässä muutamia yleisiä talvitukan ongelmia ja helppoja keinoja siihen, että olet pakkaspäivänäkin omien hiustesi herra.

HIUKSET SÄHKÖISTYVÄT PAKKASELLA.
Kuten ihokin talvella, kärsivät myös hiukset kuivuudesta ja kaipaavat kaikkein eniten kosteutusta. Kuiva ja kylmä ilma saa etenkin luonnostaan hennot ja kuivat hiukset sähköisiksi ja lenteleviksi.

RATKAISU: Hiuksiin jätettävät hoitoaineet ja seerumit antavat kaivattua kosteutta ja poistavat sähköisyyttä.

Fudge Gloss 50 ml/18,10
Luonnon omaa antioksidanttia, kehäkukkaa sisältävä silottava seerumi on pakattu kätevään koeputkeen, jota on helppo pitää mukana pikaista hiusten korjailua varten. Silottaa pörröiset ja kuivat hiukset, pehmentää, kosteuttaa ja kiillottaa. Suojaa myös UV-säteiltä ja ehkäisee hiusvärin haalistumista.
Käyttö: Levitä pieni määrä kosteisiin tai kuiviin hiuksiin.

TIGI Catwalk Curlesque Leave-in Conditioner 215 ml/ 19,70
Hiuksia pehmentävä ja elvyttävä hiuksiin jätettävä hoitovoide sisältää ravitsevien rakkolevän ja meriheinän uutteita. Eteeriset öljyt parantavat hiusten käsiteltävyyttä ja merifenkoli taltuttaa tehokkaasti pörröisyyttä ja poistaa sähköisyyttä. Sopii kaikille kuiville hiuksille, niin suorille kuin kiharillekin.
Käyttö: Levitä kosteisiin tai kuiviin hiuksiin.

STRUCTURE Foundation 150 ml/ 15,95
Uuden, JOICOn valmistaman STRUCTURE-sarjan muotoilun valmistelijasuihke on monipuolinen. Se luo ideaalin pohjan muotoilulle, selvittää ja kosteuttaa hiukset lisäämättä niihin lainkaan painoa.
Käyttö: Suihkuta kosteisiin hiuksiin pohjustaaksesi hiukset muotoilulle ja kuiviin hiuksiin taltuttaaksesi pörröjä ja uudelleenmuotoillaksesi kampausta.

MÄRILLÄ HIUKSILLA EI OLE KIVA MENNÄ PAKKASEEN (eikä se ole suositeltavaakaan!) Föönailuunkaan ei ole aamulla aikaa!

RATKAISU: Hiusten kuivumista voi selkeästi nopeuttaa sopivilla tuotteilla. Silottelu luonnistuu myös kastelematta hiuksia.

TIGI Bed Head Glaze Haze Smoothing Serum 60ml / 19,60
Uudesta Candy Fixations -sarjasta löytyy mainio ja monipuolinen seerumi. Se poikkeaa monista seerumeista, sillä se sisältää myös hiusta tukevia ainesosia. Se silottaa, kiillottaa ja pehmentää hiuksia, mutta kosteisiin hiuksiin levitettynä lyhentää selkeästi hiusten kuivumisaikaa annoit sitten hiusten kuivua luonnollisesti tai föönasit ne.
Käyttö: Levitä muutama painallus kosteisiin hiuksiin. Anna kuivua itsekseen tai föönaa.Käytä myös kuivien hiusten silotteluun.

TIGI Bed Head Spoil Me De-frizzer 300 ml/ 23,70
Hiuksia silottavalla ja taltuttavalla hemmottelijalla lisäät hiuksiin kiiltoa ja pehmeyttä ilman, että hiukset kastuvat. Kuiva aerosolisuihke on ihanteellinen hiusten uudelleenmuotoilija silloin, kuin hiuksia ei pestä. Kirkas pullo ja pirteä tuoksu raikastavat talvisen mielenkin.
Käyttö: Suihkuta kosteisiin tai kuiviin hiuksiin

HIUSPOHJA KUTISEE JA ON KUIVA
Pakkasella huoneilma on kuivaa, ja siitä kärsii ihon lisäksi hiuspohja. Moni kärsii etenkin talvella myös psoriasiksesta tai hiustenlähdöstä. Huonosti hengittävää ja kuivaa päänahkaa ei paranna pipon alla hautuva pää. Onneksi hiuspohjaa voi kosteuttaa ja helliä monin tavoin.

RATKAISU: Erityisesti hiuspohjan hoitoon keskittyneet laadukkaat hiustenhoitotuotteet ovat järkeviä satsauksia, joilla saa tuloksia aikaan.

JOICO Daily Care Treatment shampoo 300ml/ 16,90
Shampoo hiuspohjaongelmien- ja häiriöiden kanssa kamppaileville. Poistaa kuivan ihon ja/tai psoriaasin aiheuttamaa hilsettä sekä muitakin kertymiä hiuspohjassa. Edistää tervettä verenkiertoa, kosteuttaa ja palauttaa hiusten ravinteet ennalleen.
Käyttö: Kastele hiukset ja vaahdota. Huuhtele. Hiuspohjan ongelmissa toista ja anna vaikuttaa 5 minuuttia.

JOICO Daily Care Scalp Balancing Treatment 6 x 25ml / 53,20
Erittäin tehokasti hiuspohjaa tasapainottava hoito vähentää hiuspohjan ärsytystä ja poistaa kuivasta ihosta, psoriasista, seborreasta tai muista hiuspohjahäiriöistä johtuvat ihohilseet. Virvoittavat ainesosat parantavat hiuspohjan verenkiertoa ja auttavat siten tasapainottamaan ja tervehdyttämään hiuspohjaa.
Käyttö: Levitä pesun jälkeen hiuspohjana osioittain ja hiero. Anna vaikuttaa vähintään 15 minuuttia. Pese hiukset lopuksi JOICO Daily Care Treatment Shampoolla.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen / SKT-GROUP Oy / saara.salminen@skt.fi / P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy / asiakaspalvelu@skt.fi / P. 0201 757 760

Netti: www.joicoeurope.com / www.tigihaircare.com / www.fudge.com

JOICO-, TIGI- ja Fudge tuotteet ovat saatavilla parturi-kampaamoista.

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta.