TIGI PRO -harjoilla föönaat onnistuneesti!

Hyvä ja laadukas harja on hiustenmuotoilussa yhtä tärkeä työväline kuin fööni tai muotoilutuote. Uusilla TIGI PRO -harjoilla tuot hiusten viimeistelyn uudelle tasolle! Sarjassa on harjojen lisäksi kampoja, muotoiluratoja ja fööni.

PYÖRÖHARJAT

TIGI Pro pyöröharjat tulevat kolmessa koossa: medium, large ja X-large.
Harjat soveltuvat erinomaisesti hiusten taivuttamiseen, kihartamiseen ja lisäämään tuuheutta. Silottavat hiuksen pintaa ja lisäävät hiuksiin rakennetta.Hyvä kumimainen kahva antaa pitävän otteen

Suositushinnat:
 TIGI Pro Medium Round Brush  15,90
 TIGI Pro Large Round Brush  17,90
 TIGI Pro X-large Round Brush 19,90

LAPIOHARJAT JA LUURANKOHARJA

Luurankoharja
Hyvä lisäämään tuuheutta ja nopeuttamaan hiusten kuivumista.Soveltuu parhaiten lyhyiden hiusten föönaukseen.
Suositushinta: TIGI Pro Vent Brush 13,10

Pieni lapioharja
Pehmustettu harjaosa selvittää ja silottaa hiusta hellävaraisesti.Paras väline suorien lopputulosten föönaamiseen.
Suositushinta: TIGI Pro Small Paddle Brush 15,10

Iso lapioharja
Pehmustettu harjaosa selvittää ja silottaa hiusta hellävaraisesti. Tarkoitettu erityisesti pitkille hiuksille. Paras väline suorien lopputulosten föönaamiseen.
Suositushinta: TIGI Pro Large Paddle Brush 15,10

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen/ SKT-GROUP Oy, saara.salminen@skt.fi, P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy, asiakaspalvelu@skt.fi, P. 0201 757 760

Netti: www.tigihaircare.com

TIGIn maailmanlaajuinen menestystarina on jo varmasti kaikille tuttu. Yli 20 vuotta sitten Mascolon veljekset perustivat TIGIn, joka on sittemmin laajentunut ja kasvanut yhdeksi suurimmista hiustuotesarjoista maailmalla ja Suomessa.TIGI koostuu useasta tuoteperheestä: Bed Head, Catwalk, S-factor, Rockaholic, B for Men, Love, Peace & the Planet sekä TIGI Colour ja Bed Head Make-up.TIGI kääntää muotitrendit tyylikannanotoiksi ja suunnittelee tuotteet, joilla ne voi toteuttaa. Oletpa sitten rokkitähti, punaisten mattojen glamourkuningatar tai hienostunut kaunotar, TIGIllä on oikeat tuotteet sinulle!

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta