TIGI PRO ammattitarvikkeilla luotettavuutta hiustenmuotoiluun

Ammattikampaajien luoma ja testaama TIGI PRO on huippulaatuinen, maltillinen kokoelma ammattitarvikkeita ja työkaluja. Ne inspiroivat luovaan hiustenmuotoiluun, olitpa sitten ammattikampaaja tai heidän asiakkaansa. Kaikki sarjan tuotteet on suunniteltu niin, että jokaisella on selkeä tarkoitus. Lisäksi ne ovat ehdottoman luotettavia ja helppokäyttöisiä.

TIGI PRO Fat Curl Stick
Professional Curl Stick -kiharatikku suuremmille, pehmeämmille kiharoille
- Hiusten käsittelyä helppottava kartiomainen muotoilu ja keraaminen pinta
- 25 eri lämpötila-vaihtoehtoa (90°C -195°C) takaavat joka hiustyypille sopivan lämpötilan
- Pehmeä kumimainen kädensija antaa vakaan, lipsumattoman otteen
- Päällä/pois -varoitusvalo
- Kääntyvä johto estää sen sotkeutumisen
Käyttö: Kiharra hiukset osioittain aloittaen alaosista. Aseta kiharatikku hiuosion tyveen paksumpi osa lähimmäksi hiusten tyveä ja kierrä hiukset tikun ympäri pitäen kiinni latvoista. Anna lämmetä muutama sekunti ja vapauta.
 Suositushinta: 138,70

TIGI PRO Combs-kammat
- Antistaattiset kammat poistavat hiuksista sähköisyyttä
- Hiilikuitupinta antaa käytössä kontrollia ja joustavuutta
- Pyöristetty hammastus helpottaa tarkkaa jaottelua ja on hellävarainen hiuspohjalle
- Käsin viimeistelty
Suositushinnat:
TIGI Pro Cutting Comb: 21,90
TIGI Pro hand Comb: 21,90

TIGI PRO-sarjasta löytyy myös hiusten muotoilurautoja, harjoja ja fööni.

TIGI-tuotteet ovat saatavilla parturi-kampaamoista.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen, SKT-GROUP Oy, saara.salminen@skt.fi , P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy, asiakaspalvelu@skt.fi, P. 0201 757 760

Netti: www.tigihaircare.com

TIGIn maailmanlaajuinen menestystarina on jo varmasti kaikille tuttu. Yli 20 vuotta sitten Mascolon veljekset perustivat TIGIn, joka on sittemmin laajentunut ja kasvanut yhdeksi suurimmista hiustuotesarjoista maailmalla ja Suomessa.TIGI koostuu useasta tuoteperheestä: Bed Head, Catwalk, S-factor, Rockaholic, B for Men, Love, Peace & the Planet sekä TIGI Colour ja Bed Head Make-up.TIGI kääntää muotitrendit tyylikannanotoiksi ja suunnittelee tuotteet, joilla ne voi toteuttaa. Oletpa sitten rokkitähti, punaisten mattojen glamourkuningatar tai hienostunut kaunotar, TIGIllä on oikeat tuotteet sinulle!

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta