TIGI ylpeänä esittää uuden tuotesarjan: Catwalk Session Series

Session Series on kehitetty erityisesti vaativaan näytös- ja kuvaustyöskentelyyn. Nämä ovat huippuunsa hiottuja hiusten muotoilu- ja viimeistelytuoteita, jotka täyttävät vaativimmatkin tarpeet. Sarjasta löytyy kaikki luotetuimmat ja tärkeimmät tuotteet erilaisten lookien toteuttamiseen.

Korkeat vaatimukset vaativat täydellistä suorituskykyä kokeneimmiltakin hiusmuotoilijoilta

Muotinäytösten ja -kuvausten takahuoneet ovat yleensä täynnä kiivastahtista toimintaa ja paineet ovat korkealla. Hiustyylejä luodaan minuuteissa ja erehdyksille ei ole sijaa. Juuri sen takia kokeneet hiusmuotoilijat käyttävät ainoastaan luotetuimpia suosikkituotteitaan, jotka eivät petä koskaan.

TIGI Creative Team, jolla on takanaan lukemattomia näytöksiä ja kuvauksia New Yorkissa, Lontoossa, Milanossa ja Pariisissa, on innoissaan voidessaan jakaa kanssasi omat luottotuotteensa. Ne on suunniteltu niin luoville hiusmuotoilijoille kuin heidän vaativille asiakkailleenkin.

Ammattitaidolla kehitetyt suorituskykyiset muotoilutuotteet vaihtuviin hiustyyleihin

Uuden Catwalk Session Series -muotoilusarjan 7 tuotetta ovat suunnitelleet hiusalan huippu-ammattilaiset. Niiden monikäyttöisyys vaihtelee klassisista linjoista villeimpiin kuvaus- ja näytöskampauksiin.

Näistä seitsemästä upeasta tuotteesta löydät kaiken tarpeellisen vapauttamaan luovat kykysi, juuri silloin kun niitä tarvitset. Tuotteilla käännät  tyylisi tavanomaisesta salamavalot kestäväksi varmasti ja tyylikkäästi.

TUOTTEET/ RAKENNETTA

Session Series Transforming Dry Shampoo 250 ml/ 21,20

Volyymia / rakennetta / matta lopputulos
- Imee itseensä hiuspohjan öljyisyyttä
- väriltään miltei läpikuultava- sopii myös tummahiuksisille
- Suihkuta kauttaaltaan kuiviin hiuksiin ja erityisesti hiuspohjaan raikastamaan ja lisäämään rakennetta

Session Series Salt Spray 270 ml / 23,20

Volyymia / rakennetta / kevyen notkeaa pitoa
- Suolasuihke antaa taipuisan rantalookin ja korostaa kerrostuksia
- Suihkuta tuote kosteisiin hiuksiin lisätäksesi rakennetta tai kuiviin hiuksiin antamaan rentoa kuohkeutta

TUOTTEET/ MUOTOILUUN

Session Series Styling Cream 200 ml / 21,20

Silottaa/ vähentää pörröisyyttä / vahvistaa
- Kevyttä tukea antava muotoiluvoide
- Sopii föönausten alle
- Levitä kosteisiin hiuksiin vahvistamaan ja kontrolloimaan hiusta tai kuiviin hiuksiin silottamaan hiuksen rakennetta

Session Series Work It Hairspray 300 ml / 19,70

Muotoiltava hiuslakka / kontrolloi pörröisyyttä / ei tahmaa eikä kerrostu
-  Hienojakoinen suihke antaa muokattavaa tukea
- Suojaa ilmankosteudelta
- Suihkuta 25-30 cm päässä hiuksista ja muokkaa haluttuun lopputulokseen

Session Series True Wax 50 g / 19,70

Kiiltoa / kontrollia / keskivahvaa ja notkeaa pitoa
- Kiiltoa ja pitoa antava hiusvaha vähentää pörröisyyttä
- Levittyy helposti ja suojaa hiuksia ilmankosteudelta
- Vie tuote kosteisiin hiuksiin lisätäksesi kiiltoa ja kontrollia tai viimeistele kuivat hiukset ja niiden yksityiskohdat

TUOTTEET / PITOA

Session Series Wet Look Gel 200 ml / 19,70

Antamaan pitoa / Ei tahmaa / upea kiilto
- Muotonsa pitävä, voimakkaan tuen antava geeli
- Vie tuote kosteisiin hiuksiin ja anna kuivua vapaasti tai kuiviin hiuksiin lisäämään voimakasta tuuheutta

Session Series Finishing Hairspray 300 ml / 19,70

Helposti hiuksista harjattava viimeistelylakka/ helppo säädellä voimakkuutta / pitkäkestoinen, tehokas tuki
- Pitkäkestoinen tehokas lakka kaikenlaisten kampausten viimeistelyyn
- Suojaa hiuksia ilmankosteudelta
- Suihkuta 25.30 cm päästä hiuksista. Suihkuttamalla useampia kerroksia saat tarvittaessa voimakkaamman pidon

Catwalk Session Series -tuotteet ovat saatavilla parturi-kampaamoista kesän 2011 aikana.

TIGIn maailmanlaajuinen menestystarina on jo varmasti kaikille tuttu. Yli 20 vuotta sitten Mascolon veljekset perustivat TIGIn, joka on sittemmin laajentunut ja kasvanut yhdeksi suurimmista hiustuotesarjoista maailmalla ja Suomessa.TIGI koostuu useasta tuoteperheestä: Bed Head, Catwalk, S-factor, Rockaholic, B for Men, Love, Peace & the Planet sekä TIGI Colour ja Bed Head Make-up.TIGI kääntää muotitrendit tyylikannanotoiksi ja suunnittelee tuotteet, joilla ne voi toteuttaa. Oletpa sitten rokkitähti, punaisten mattojen glamourkuningatar tai hienostunut kaunotar, TIGIllä on oikeat tuotteet sinulle!

Suomalainen vuonna 1992 perustettu perheyritys SKT-GROUP Oy toimii maahantuojana useille hiusalan maailmankuuluille ja arvostetuille merkeille. Tunnetuimpia edustamiamme brändejä on TIGI, JOICO, Fudge, Alterna, American Crew, Organic, Cloud Nine ja senscience. Perinteisen tukkutoiminnan lisäksi olemme vahvasti mukana luomassa tulevaisuuden trendejä ja nostamassa kampaamoalan arvostusta