Uudella Fudge Matte Hed GAS:lla vahvaa pitoa ja mattainen viimeistely.

Suihkuta hiuksiin vahvaa rakennetta, pitoa ja mattainen lopputulos yhdellä tuotteella!

MITÄ SE TEKEE?
• Bentoniittisavi muodostaa hiuksen pinnalle luonnollisen, mattaisen pinnan.
• DynamX polymeeri antaa vahvaa mutta joustavaa pitoa.
• Äärimmäisen vahva kiinnitys, pitokerroin 13.
• Energinen, hedelmäinen tuoksu.

KUINKA SE TOIMII?
Tätä monipuolista tuotetta voi käyttää kahdella tavalla: Supermattaan, vahvan pidon tyyliin suihkuta viimeisteltyyn kampaukseen. Halutessasi rakennetta suihkuta hiuksiin ja puristele tyyli valmiiksi sormin.

MUOTOILUVINKKI:
Halutessasi ekstramatan ja superkestävän lopputuloksen käytä ensin Matte Hed Extra -muotoiluvoidetta ja suihkuta sitten Matte Hed Gas:a.

SUOSITUSHINTA:
Fudge Matte Hed GAS 135 ml/ 17,10

Saatavilla parturi-kampaamoissa maaliskuussa 2012.

Lisätiedot, kuvat  ja tuotenäytteet: Saara Salminen / SKT-GROUP Oy / saara.salminen@skt.fi / P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy / asiakaspalvelu@skt.fi / P. 0201 757 760

Fudge on australialainen hiustuotebrändi, jolla on särmää. Laajasta valikoimasta löytyy hiusten hoito,- muotoilu,-ja viimeistelytuotteita sekä hiusvärit.