UUSI JOICO Color Endure Treatment Masque on avain pitkäkestoiseen hiusväriin!

Ihmiset haluavat tehokkaita kotihoitotuotteita pidentääkseen hiusvärinsä kestoa ja säilyttääkseen värin
eloisana. Päivittäisten JOICO Color Endure -tuotteiden lisäksi tähän tarpeeseen on nyt luotu
uusi äärimmäisen intensiivinen hiusten tehohoitonaamio JOICO Color Endure Treatment Masque.

Terveiden hiusten asiantuntija, JOICO on kehittänyt erityisesti hiusvärin ylläpitämiseen tarkoitetun hoitavan hiusnaamion, joka palauttaa hiusten kosteustasapainon ja sulkee hiusvärimolekyylit hiukseen. Samalla naamio parantaa värjättyjen hiusten käsiteltävyyttä ja antaa niihin loistavan kiillon. JOICOn kehittämä Multi-Spectrum Defense Complex™ estää tehokkaasti värin haalistumista, mutta vaikuttaa myös siihen, että värisävy ei muutu. Jopa kaikkein kirkkaimmatkin hiusvärit säilyvät selvästi vahvempina käytettäessä Color Endure Treatment Masqueta.

Naamio sopii kaikille hiustyypeille. Erityisen hyvä se on intensiivisille punaisille ja violeteille värikäsitellyille hiuksille. Halutessasi säilyttää hiusvärisi optimaalisen kauan, käytä JOICO Color Endure Treatment Masque:a yhdessä Color Endure Shampoon ja Color Endure hoitoaineen kanssa. Shampoota ja hoitoainetta voidaan käyttää päivittäin ja naamiota intensiivisenä hoitona kerran tai kahdesti viikossa, riippuen hiustyypistä ja hiusten kunnosta.

Käyttö: Levitä hiusnaamio kosteisiin, pyyhekuiviin hiuksiin shampoopesun jälkeen. Anna vaikuttaa vähintään 3-5 minuuttia ja huuhtele.

Saatavuus ja suositushinta:
Saatavilla parturi-kampaamoista ja valituista kampaamotuotteita myyvistä liikkeistä huhtikuusta 2011 alkaen.
JOICO Color Endure Treatment Masque 250ml/ 25,20

Lisätietoja ja kuvapyynnöt: Saara Salminen, SKT-GROUP Oy, saara.salminen@skt.fi tai P. 050 562 3535

Kuluttajatiedustelut: SKT-GROUP Oy, asiakaspalvelu@skt.fi tai P. 0201 757 76

JOICO on japanilaisen Shiseidon omistama ammattilaisten hiustuotebrändi, joka on perustettu vuonna 1975. JOICO on omistautunut tekemään taidetta terveistä hiuksista;"The Art of Healthy Hair".  Kaikkiin JOICOn hiustenhoito-, muotoilu-ja viimeistelytuotteisiin sekä  hiusväreihin käytetään viimeisimpiä teknologisia läpimurtotekniikoita, jotka yhdistetään inspiraatioon taiteesta ja muodista. Näin saadaan ennätyksellisen laadukkaita ja toimivia tuotteita.