Slättö vahvistaa Suomen sijoitustiimiä rekrytoimalla Tuomas Kokkilan

Tuomas liittyy Slättön Suomen sijoitustiimiin vastuualueenaan transaktiot. Rekrytointi tukee Slättön kasvustrategiaa Suomessa.

Tuomas toimi viimeksi transaktiojohtajana suomalaisessa pörssinoteeratussa rakennus- ja kiinteistökehitysyhtiössä SRV:ssä, jonka vuosittainen liikevaihto on noin miljardi euroa. SRV:llä hän johti transaktio-tiimiä, joka vastasi kiinteistökehitysprojektien myynneistä ja rahoituksesta. Tuomaksella on myös kokemusta sijoituspäällikkönä pohjoismaisessa kiinteistösijoitusyhtiössä Areim AB:ssa, jossa hän toteutti menestyksekkäästi merkittäviä transaktioita ja JV-kumppanuuksia eri kiinteistösegmenteissä Suomessa. Ennen rooliaan SRV:llä ja Areimissa Tuomas työskenteli rahastoanalyytikkona Prologisissa, Amsterdamissa.

”Olemme iloisia voidessamme toivottaa Tuomaksen tervetulleeksi Slättölle”, toteaa Suomen maajohtaja Ilkka Salminen. ”Tuomaksen laaja sijoituskokemus ja syvällinen osaaminen Suomen kiinteistömarkkinasta tekevät hänestä arvokkaan lisän tiimiimme. Tuomas tulee olemaan avainasemassa yhtiömme kasvussa Suomessa.”

Slättö on jo tehnyt huomattavia investointeja Suomeen asuntojen, logistiikan, kevyen teollisuuden ja hotellien segmentteihin. Tuomaksen uuden roolin myötä yhtiö pyrkii vahvistamaan läsnäoloaan entisestään ja hyödyntämään alueen kehittyviä sijoitusmahdollisuuksia.

”Slättö on osoittanut tekevänsä vaikuttavaa työtä Pohjoismaissa ja kasvanut nopeasti Suomessa viime vuosina. Nykyiset markkinat tarjoavat hienoja mahdollisuuksia paikallisille, ketterille ja aktiivisille kiinteistösijoittajille, kuten Slättölle. Olen innoissani saadessani liittyä yritykseen ja vaikuttaa osaltani sen kasvuun tulevaisuudessa”, sanoo Tuomas Kokkila.

Tuomas aloittaa uudessa tehtävässään viimeistään lokakuussa 2023.

Lisätietoja:

Ilkka Salminen, maajohtaja Suomi
Puh: +358 50 341 7441
Sähköposti: ilkka.salminen@slatto.se

Annachiara Torciano, vastuullisen sijoittamisen ja viestinnän johtaja

Puh: +46 76 696 25 88

Sähköposti: annachiara.torciano@slatto.se

Tietoja Slättöstä

Slättö on osakkaidensa omistama, vaihtoehtoisten sijoitusrahastojen hallinnoija, joka keskittyy sijoituksiin pohjoismaisiin kiinteistöihin. Rahastot hallinnoivat yhdessä yli 1,6 miljardin euron varoja. Slättö on perustettu vuonna 2013, jonka jälkeen yritys on perustanut kahdeksan kiinteistörahastoa ja toteuttanut yli 150 transaktiota, joiden kokonaisarvo on yli 3 miljardia euroa. Lue lisää osoitteessa www.slatto.se