Suomalainen teknologiainnovaatio - mZapp!™ - haastaa netin virtuaaliyhteisöt

Report this content

Oy Smart Concept Finland Ltd julkaisee netissä ja nyt myös mobiilissa toimivan "social network" virtuaaliyhteisöpalvelun, mZapp!™:n. Verkkokäyttäjien keskuudessa erittäin suosituista ja ilmiöksi nousseista virtuaaliyhteisöistä, kuten messengereistä, kuva-gallerioista sekä blogeista poiketen suomalaiseen teknologiainnovaatioon perustava mZapp!™:n toimii Internetin lisäksi myös mobiilipäätelaitteissa, kuten matkapuhelimissa. Nyt Suomessa lanseerattavasta mZapp!™ -palvelusta on jo sovittu useita aiesopimuksia kansainvälisten asiakkaiden kanssa. Seuraava ilmiö verkossa on - zäpäytys!

mZapp!™ on ensimmäinen myös mobiilissa toimiva "social network" virtuaaliyhteisö, jossa rekisteröityneet jäsenet voivat olla keskenään yhteydessä ”24/7/365”. mZappiläiset voivat jakaa keskenään kuvia, viestejä, videoita ja tiedostoja, sekä lähettää niitä julkisiin gallerioihin, osallistua keskusteluihin tai tallentaa ja järjestellä omia tiedostoja. Palvelu on ilmainen ja toimii Internetin lisäksi myös matkapuhelimella. Kännykän kautta lähetetyistä tiedostoista ja kuvista, kuten MMS-viesteistä, mZapp™-jäsenet maksavat vain oman operaattorinsa perimän mobiilin datasiirtomaksun. Tämä mahdollistaa käyttäjille aktiivisen ja edullisen osallistumisen virtuaaliyhteisöiden kommunikaatioon netin lisäksi nyt myös matka-puhelimien avulla. mZapp!™ mahdollistaa nuorisomarkkinoilla toimiville yrityksille ja brandeille oman digitaalisen median ja viestintäkanavan avaamisen kohderyhmän mobiilipäätelaitteisiin. Digitaalinen yhteisömarkkinointi laajenee netistä myös nuorison ”iholle”, matkapuhelimiin. Suomessa kehitetty ja nyt lanseerattava mZapp!™ -palvelu on jo herättynyt merkittävää kansainvälistä kiinnostusta. Ensimmäiset aiesopimukset palvelun sekä sen teknologia-sovellusten lisensionnista kansainvälisille media –ja operaattoriasiakkaille on solmittu. Oy Smart Concept Finland Ltd on vuonna 2004 perustettu suomalainen mobiili- ja internet alan palvelu- ja markkinointiyritys. Yritys harjoittaa palveluiden suunnittelua ja kehitystä sekä niiden myyntiä ja markkinointia sekä kotimaassa, että ulkomailla. Perustajina on ryhmä rahoitus-, tietotekniikka- ja markkinointialan ammattilaisia. mZapp!™ -palvelun lanseeraus on alkanut näkyvästi Internet-, TV-, radio- sekä ambient-markkinoinnin kampanjoilla. Palvelun markkinoinnista Suomessa vastaa markkinointi-toimisto BrandSon Oy. Palveluun voi tutustua osoitteessa www.mzapp.fi Lisätietoja: Riku Salminen, toimitusjohtaja, Oy Smart Concept Finland Ltd. www.smartconcept.fi tel: 040 544 27 58 - email: riku.salminen@smartconcept.fi Jani Virtanen, toimitusjohtaja, BrandSon Oy. www.brandson.fi tel: 0400 717 961 - email: jani@brandson.fi