Ilmainen verkkokauppaohjelmisto - Smilehouse Shop Engine Lite

Lehdistötiedote 5.7.2000 - Smilehouse Ilmainen verkkokauppaohjelmisto - Smilehouse Shop Engine Lite Smilehouse Shop Engine Lite kulkee isoveljensä Shop Engine 4.0:n jalanjälkiä, mahdollistaen monipuolisen verkkokaupan rakentamisen ja ylläpidon ilman minkäänlaisia kuluja. Lisätietoja Shop Engine Lite -version ominaisuuksista: www.smilehouse.com Shop Engine 4.0 on Smilehouse Oy:n kehittämä, erityisesti pk-yritysten tarpeisiin suunniteltu ASP-verkkokauppaohjelmisto. Sovelluksen avulla kuka tahansa kykenee rakentamaan yksilöllisen ja monipuolisen verkkokaupan, jonka ylläpitäminen on helppoa ja edullista. Lite-version myötä kaupan rakentaminen ja ylläpito muuttuvat ilmaisiksi. "Haluamme tarjota Lite-version avulla jokaiselle yritykselle mahdollisuuden lähteä mukaan verkkokauppaan. Vaikka sovelluksen käyttö onkin ilmaista, ei tietoturvasta tai perustoiminnoista ole tingitty. Kun kaupan koko ja asiakaskunta kasvavat, on monipuolisemmilla ominaisuuksilla varustettuun Shop Engine 4.0:n siirtyminen luonnollinen ja vaivaton kehitysaskel", toteaa Jaakko Hallavo, Shop Enginen kehittäneen Smilehouse Oy:n kehitysjohtaja. ASP-konseptin pk-yrityksille tarjoamat edut ovat selkeät. Yritys ei tarvitse omaa palvelinta, ja sovelluksen hallinta onnistuu normaalilla WWW-selaimella. Smilehouse hoitaa palvelun tietoturvan, varmistukset sekä ylläpidon. Lite-versio on ilmainen, mutta siitä puuttuu tiettyjä Shop Engine 4.0:n hienostuneempia ominaisuuksia, kuten asiakashallintaan ja statistiikkaan liittyvät työkalut. "Ohjelmistomme avulla kuka tahansa pystyy luomaan näyttävän, turvallisen ja toimivan verkkokaupan. Sovellukseen sisältyvät työkalut helpottavat muun muassa tuotteiden, laskujen ja tilausten hallintaa, muuttaen verkkokaupan ylläpidon nopeaksi ja vaivattomaksi", Jaakko Hallavo jatkaa. Smilehouse Oy on vuonna 1999 perustettu ohjelmistotalo, joka kehittää vallankumouksellisia ASP-palvelinalustoja ja sovelluksia palveluntarjoajille ja operaattoreille ympäri Eurooppaa. Monipuolisten sovellusten tarkoitus on auttaa loppuasiakkaita - pääasiassa pk-yrityksiä - tehostamaan liiketoimintojaan. Sovellusten avulla esimerkiksi WWW- sekä WAP-palveluihin voidaan lisätä dynaamista sisältöä helposti ja vaivattomasti. Smilehouse on keskittynyt sähköisen kaupankäynnin ja sisällönhallinnan sovelluksiin. Lisätietoja yrityksestä, Shop Engine -sovellusperheen tuotteista sekä Smilehousen kumppaneista: http://www.smilehouse.com/ Jaakko HallavoSmilehouse, Business Development Manager Puhelin +358 - 9 - 25 122 124 E-mail jaakko.hallavo@smilehouse.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/07/05/20000705BIT00440/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/07/05/20000705BIT00440/bit0002.pdf