Suomen ensimmäinen kohderyhmäerikoistunut mainostoimisto aloitti toimintansa

Report this content

Soke Production avaa uusia uria Kolmivuotias helsinkiläinen Soke Production on nyt Suomen ensimmäinen kohderyhmäerikoistunut mainostoimisto. Kannustavan asiakaspalautteen rohkaisemana aiemmin mediamyyntiin keskittynyt Soke Production laajensi helmikuussa toimintaansa myös mainonnan tuottamiseen. Suomesta on puuttunut palveluntarjoaja, joka omassa segmentissään pystyy vastaamaan yhä pirstaleisemmaksi menneen markkinointiviestinnän haasteisiin: Soke Production on toimistona erikoistunut 20 - 40 -vuotiaiden miesten maailmaan. Se elää ja hengittää samaan tahtiin kohderyhmän kanssa, toimii heidän käyttämässään mediassa ja pystyy nopeasti tuottamaan erottuvaa ja heti toimivaa mainontaa. Soke Production on asiakkaalla vahva kumppani tavoitettaessa tätä ostovoimaista kohderyhmää. Yhteistyökumppaniensa ja asiakkaidensa kanssa Soke Production seuraa aktiivisesti kohderyhmän trendejä sekä media- ja kulutuskäyttäytymistä ja vahvistaa näin jatkuvasti sekä omaa että asiakkaidensa ymmärrystä kohderyhmästä. Miksi tämä? Koska Soke Production haluaa omalta osaltaan viedä mainosalaa taas askelen eteenpäin.

Avainsanat: