Afterit Lux tuo pääkaupunkiseudun baareihin arjen luksusta

Lehdistötiedote 23.9.2013

Helsinkiläisissä baareissa järjestetään jälleen syys­–lokakuun vaihteessa Afterit-tapahtuma. Aftereissa on tällä kertaa teemana valoa ja arjen luksusta kaamokseen. Afterit Lux järjestetään 26.9.–4.10. Mukana ovat seuraavat baarit: O’Malleys, Papa Albert, Loiste, Grill It!, Bar 7 Blings, Bar Böle, Adjutantti, Memphis Hesari, Olipa Kerran…-aulabaari ja American Bar.

”Haluamme tarjota ripauksen valoa ja luksusta kiireiseen, työntäyteiseen syksyyn. Afterit toteutetaan tyylillä, mutta pilke silmäkulmassa. Reilun viikon mittaisen tapahtuman aikana kalenteriin saa mahtumaan ainakin yhdet afterit”, Sokotelin markkinointipäällikkö Minna Eliasson sanoo.

Afterit Lux tarjoaa työpäivän jälkeen ohjelmaa, juoma- ja ruokatarjouksia, kisoja, arvontoja ja muuta mukavaa. Jokaisena Afterit-päivänä vähintään kahdessa osallistuvassa baarissa on erikoisohjelmaa. Arjen luksuksena tapahtumaan osallistuvissa baareissa on myynnissä houkuttelevaan tarjoushintaan Nicolas Feuillatte -samppanjaa. Ravintola Torni järjestää myös luksustaitojensa kehittämishaluisille samppanjakouluja.

Arvontoihin voi osallistua verkossa ja Afterien Facebook-sivuilla. Palkintoina on sviittiöitä Pietarin Sokos Hotellissa ja Helsingissä Radisson Blu Hotellissa, Eero Aarnion lamppuja, elämyslahjakortteja ja liikuntakeskuspalveluita.

Jo ennen tapahtumaa kaupungilla liikkuvat valkoiseen ja pinkkiin pukeutuneet Afterit-tytöt, jotka jakavat fliereita ja arvontakuponkeja. Uusimpana tulokkaana tapahtumassa on mukana vasta avattu Bar Böle. Original Sokos Hotel Pasilan yhteydessä sijaitseva Bar Böle on erikoistunut viineihin, oluisiin ja finger foodiin.

www.afterit.fi

www.facebook.com/aftereille

Minna Eliasson, markkinointipäällikkö, Sokotel Oy, puh. 050 388 3856, minna.eliasson@sok.fi

Sokotel Oy

Sokotel Oy on SOK:n matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö. Sokotel operoi Suomessa kuutta Radisson Blu Hotellia ja viittätoista Sokos Hotellia.

Sokotelin toiminta keskittyy pääkaupunkiseudulle, lisäksi omistamme hotelliyksiköitä Vaasassa, Turussa, Tampereella ja Oulussa.