HelsinkiMission hyväntekeväisyyskonsertti Original Sokos Hotel Presidentissä 30.1.

HelsinkiMission erityispalvelukeskus Resonaari täyttää tänä vuonna 20 vuotta ja juhlavuosi käynnistetään Original Sokos Hotel Presidentissä pidettävällä hyväntekeväisyyskonsertilla 30.1.2015. Konsertissa esiintyvät Resonaarin musiikkikoulun ryhmät Riskiryhmä ja Resonaarigroup sekä Fakta Beat feat. Nina Tapio, Jussu Pöyhönen ja Antti Railio. Sokotel Oy:n hotellit tekevät yhteistyötä HelsinkiMission kanssa. Yksi yhteistyön muoto on Original Sokos Hotel Presidentin yhteistyö musiikin erityispalvelukeskus Resonaarin kanssa.

HelsinkiMission musiikin erityispalvelukeskus Resonaari on Helsingissä toimiva erityismusiikkikasvatuksen sekä kulttuurisen sosiaalityön asiantuntija- ja innovaatiokeskus. Resonaari tarjoaa erilaisille oppijoille suunnattua soitonopetusta ja tuottaa laajasti konserttitoimintaa. Resonaarin musiikkikoulu on erityisryhmille suunnattu taiteen perusopetusta tarjoava musiikkikoulu.

Original Sokos Hotel Presidentissä järjestettävässä hyväntekeväisyyskonsertissa esiintyvät klo 20 alkaen Resonaarin musiikkikoulun kasvatit Riskiryhmä ja Resonaarigroup sekä kello 23 alkaen Fakta Beat feat. Antti Railio, Jussu Pöyhönen ja Nina Tapio. Resonaarigroup on erilaisten oppijoiden ammattiyhtye ja Riskiryhmässä soittaa kuusi seniori-iässä olevaa leidiä. Illan aikana julkistetaan myös Resonaarigroupin cd ja Riskiryhmän dvd. Hyväntekeväisyyskonserttia tukee myös MagnumLive.

Hyväntekeväisyysillan pitäminen tapahtumatalo Presidentissä on meille mieluinen tapa tukea HelsinkiMission ja Resonaarin toimintaa. Resonaarin muusikoille on tärkeää päästä esiintymään, ja haluamme olla mukana mahdollistamassa tätä, kertoo Original Sokos Hotel Presidentin ravintolapäällikkö Timi Rytsy. Hotelli tarjoaa yökerhon tilat käyttöön konsertin ajaksi. Myös pääsylipputulot ohjataan suoraan Resonaarin toimintaan.

Se, että osaa soittaa yksin ja muiden kanssa. Ja voi viihdyttää ihmisiä. Se tekee mielen rauhalliseksi, kuvailee musiikin ja esiintymisen merkitystä itselleen Resonaarigroupin muusikko Jaakko Lahtinen

Original Sokos Hotel Presidentti on Resonaarin ja HelsinkiMission yhteistyökumppani. Hyväntekeväisyyskonsertin järjestäminen hotellin tiloissa on heiltä hieno tapa tukea toimintaamme erityisryhmien musiikkikasvatuksen hyväksi, sanoo Resonaarin johtaja Markku Kaikkonen.

Sokotel Oy on ollut HelsinkiMission pääyhteistyökumppani vuodesta 2011 ja Original Sokos Hotel Presidentissä järjestettävä konsertti on osa yhteistyötä. Sokotel Oy:n 10 pääkaupunkiseudulla olevaa hotellia valitsevat itse heille sopivimman tavan toimia HelsinkiMission kanssa. Yhteistyötä on tehty niin lasten, vanhusten, erityisryhmien kuin nuortenkin parissa. Yhteistyö jatkuu myös tulevaisuudessa.

30.1.2015 Pressan yökerho, Original Sokos Hotel Presidentti
Antinkatu 2 / Eteläinen Rautatiekatu 4
Ovet auki klo 19, ohjelma alkaa klo 20

Liput 10 e, ennakkoon lippu.fi ja suoraan ovelta.

Lisätiedot:

Ravintolapäällikkö Timi Rytsy, Pressa yökerho, Original Sokos Hotel Presidentti, puh. 050 3883881, timi.rytsy@sok.fi

Resonaarin johtaja Markku Kaikkonen, puh. 0400 766 712, markku.kaikkonen@resonaari.fi

Median liput konserttiin: Tanja Holmberg, Pieni Ideapuoti Oy, tanja@pieni-ideapuoti.fi, puh. 050 327 8923

Original Sokos Hotel Presidentti

Original Sokos Hotel Presidentti on tapahtumien talo Kampin kauppakeskuksen vieressä Helsingissä. Presidentti sopii monenlaisiin tilanteisiin; kokouksiin, näyttelyjen pitoon, juhliin, hotellilomiin, työ- ja kokousmatkoille sekä hengähdyksiin arjen äärellä. Hotellin kokous- ja juhlatiloissa järjestetään suuriakin tilaisuuksia häistä seminaareihin. Espanjalaistyylinen ravintola Sevilla, Pub Adjutantti, aulakahvila, kokous- ja juhlatilat sekä viihdettä tarjoileva yökerho Pressa tuovat taloon vieraita niin kaupungilta kuin kauempaakin.

Original Sokos Hotel Presidentin liiketoiminasta vastaa SOK:n tytäryhtiö Sokotel Oy .

www.sokoshotels.fi

HelsinkiMissio

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii seniorityön, nuorten kriisityön, lapsiperheiden ja erityisryhmien parissa. Järjestö haastaa kaikki suomalaiset toimimaan unohdettujen puolesta - yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii noin 90 työntekijän ja noin 600 vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä Raha-automaattiyhdistys.

www.helsinkimissio.fi

HelsinkiMission musiikin eritysipalvelukeskus Resonaari täyttää 20 vuotta. Hyväntekeväisyyskonsertti järjestetään Original Sokos Hotel Presidentissä 30.1. klo 20 alkaen.